Δεν αναμένεται να πάρει άμεσα εξιτήριο η Σία Κοσιώνη από το ιδιωτικό θεραπευτήριο στο οποίο νοσηλεύεται
Νεότερα για την κατάσταση της υγείας της Σίας Κοσιώνη έδωσε ο Γιώργος Λιάγκας μέσα από την εκπομπή “Πρωινό”.
Δείτε το βίντεο:
Η έγκριτη δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1 που προσεβλήθη από πνευμονιόκοκκο, νοσηλεύεται για 9η μέρα σε ιδιωτικό θεραπευτήριο. Η περιπέτεια της υγείας της ξεκίνησε την περασμένη Πέμπτη, όταν αντιμετώπισε μία σοβαρή επιπλοκή της γρίπης, και εμφάνισε πνευμονία.

Χρειάστηκε να εισαχθεί σχεδόν αμέσως στη ΜΕΘ, όχι διασωληνωμένη, αλλά για πιο στενή ιατρική και νοσηλευτική παρακολούθηση της εξέλιξης της κατάστασης της υγείας της. Πλέον νοσηλεύεται σε συμβατικό θάλαμο πνευμονολογικής κλινικής, μετά από την ολιγοήμερη νοσηλεία της στη ΜΕΘ.
Η παρουσιάστρια ανταποκρίθηκε πλήρως στη θεραπεία που υποβλήθηκε και έτσι κρίθηκε ότι μπορεί να εξέλθει από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και να συνεχίσει η νοσηλεία της σε κανονικό θάλαμο.

Έκτακτο: Μόλις εντοπίστηκε η Λόρα – Αυτή είναι τελικά όλη η αλήθεια
Εξαφάνιση 16χρονης Λόρα: Ταξίδεψε στη Γερμανία αεροπορικώς – Τα ερωτήματα και τα νέα στοιχεία
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η Λόρα έφυγε από τις πρώτες ώρες που βρέθηκε στην Αθήνα.
Δείτε το βίντεο:
Υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι αμέσως μετά την εξαφάνισή της η 16χρονη και την άφιξή της στην Αθήνα, πήγε σε ταξιδιωτικό πρακτορείο και πέταξε μάλιστα για τη Φρανκφούρτη με τη γερμανική εταιρεία Lufthansa.
Από έρευνα της Αστυνομίας, η Λόρα φαίνεται να πήγε σε ταξιδιωτικό γραφείο στην Ομόνοια λίγες ώρες μετά την εξαφάνισή της και έκλεισε αεροπορικώς εισιτήριο για τη Φρανκφούρτη, αποκαλύπτει η εκπομπή Live News και ο αστυνομικός συντάκτης Βασίλης Λαμπρόπουλος.
Έρευνες πραγματοποιούνται σχετικά με το με ποιο όνομα ταξίδεψε η Λόρα στη Γερμανία.
Όπως όλα δείχνουν από τις πρώτες ώρες η 16χρονη Λόρα, έφτασε στην Αθήνα και δεν έμεινε ποτέ πολλές ημέρες στην περιοχή του Ζωγράφου, αλλά άμεσα ταξίδεψε προς τη Γερμανία όπου φαίνεται να είναι και καλά στην υγεία της.
Δεν είναι Γερμανίδα – Μαθεύτηκε η πραγματική καταγωγή της 16χρονης Λόρας – Σοκ αυτά που είπαν για τον πατέρα
«Άνοιξε η γη και την κατάπιε»! Δέκα μέρες μετά την εξαφάνιση της Λόρας: Ένα καλά οργανωμένο σχέδιο εξαφάνισης από ένα 16χρονο παιδί, βλέπουν οι Αρχές.
Υπάρχουν σοβαρές μαρτυρίες συμμαθητών της, για κακοποίηση από τον «σκληρό» Ουκρανό πατέρα της!
Ο 65χρονος πατέρας της Λόρας, με καταγωγή από την Ουκρανία, έφυγε από την Οδησσό στα τέλη του ’80 και μετανάστευσε στη Γερμανία, όπου κι έζησε 30 χρόνια.
Δείτε το βίντεο:
Με την κατάρρευση του ανατολικού μπλοκ, ο τότε 30χρονος πατέρας της Λόρα που εργαζόταν ως στρατιωτικός γιατρός στην Οδησσό, έχασε τη δουλειά του. Αναγκάστηκε να μεταναστεύσει στο Αμβούργο και να βρει στέγη σε ένα σπίτι αιτούντων άσυλο. Εκεί, λίγους μήνες αργότερα γεννήθηκε ο ετεροθαλής αδελφός της Λόρα, που σήμερα είναι 37 ετών.
Το 1995, με τη βοήθεια συναδέλφου του γιατρού, η οικογένεια μετακόμισε στο Γκρόχανσντορφ. Ο Βλαντιμίρ Λόμτεβ βρήκε ξανά δουλειά, πρώτα ως χειροπράκτης, στη συνέχεια στην υπηρεσία αιμοδοσίας του Γερμανικού Ερυθρού Σταυρού και έπειτα σε μία ιδιωτική εταιρεία ασθενοφόρων στο Αμβούργο.
Τα πρώτα χρόνια στη Γερμανία ήταν δύσκολα. Η σύζυγός του εργαζόταν ως οικιακή βοηθός και εκείνος ως χειροπράκτης. Μέχρι να πολιτογραφηθεί δεν μπορούσε να εξασκήσει το επάγγελμα του γιατρού.
Το 2000, μετά από 11 χρόνια, απέκτησε την ιθαγένεια και για μια δεκαετία εργαζόταν πλέον ως γιατρός.
Το 2009, με τη δεύτερη σύζυγό του, απέκτησαν τη Λόρα. Τα ετεροθαλή αδέλφια όμως δεν είχαν καμία επικοινωνία μεταξύ τους, με μαρτυρίες να έχουν αναφέρει πως η Λόρα έμαθε ότι είχε μεγάλο αδελφό πολλά χρόνια αργότερα.
Δείτε το βίντεο:
Μετά από 33 ολόκληρα χρόνια που έμενε στη Γερμανία και είχε καταφέρει με αρκετό κόπο να φτιάξει τη ζωή του εκεί, άγνωστο γιατί, ο πατέρας της 16χρονης αποφάσισε να αρχίσει και πάλι από το μηδέν.
Πήρε τη σύζυγο και την τότε 13χρονη κόρη τους και μετακόμισαν στην Ελλάδα και μάλιστα όχι στην πρωτεύουσα, αλλά σε μια απομονωμένη γειτονιά στο Ρίο.
Ήταν εκείνος που βρήκε το σπίτι μέσω αγγελίας και που έκανε όλες τις ενέργειες για την αγοροπωλησία με τη βοήθεια μεσίτριας και δικηγόρου γιατί μιλούσε μόνο Γερμανικά και Ρωσικά.
Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού είχε πιστέψει ότι ήθελε απλά να ζήσει στη φύση και με περισσότερη ηρεμία. Γείτονες τέλος κατέθεσαν ότι ήταν μια ήσυχη οικογένεια, που δεν είχε πολλές επαφές μαζί τους και που ζούσε αρκετά απομονωμένη.
Δείτε το βίντεο:
Σούσουpο στον ΣΚΑΪ: Η Σία Κοσιώνη άδειασε το καμαρίνι της ήδη – Τι έκαναν οι συνεργάτες της
Σε κλίμα έντονης συγκίνησης εξελίσσεται η αποχώρηση της Σίας Κοσιώνη από τον ΣΚΑΪ, με τις τελευταίες της εμφανίσεις στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων να έχουν προκαλέσει συζητήσεις.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως σήμερα, Παρασκευή 8 Μαΐου, θα εμφανιστεί για τελευταία φορά στη συχνότητα του Φαλήρου, μετά από 20 χρόνια.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Αλέξανδρου Κατσαρίδη που προβλήθηκε στην εκπομπή Το Πρωινό, η παρουσιάστρια έχει ήδη αποχαιρετήσει τους συνεργάτες της, ενώ έχει μαζέψει τα προσωπικά της αντικείμενα από το κανάλι. Όπως αναφέρεται, το καμαρίνι της έχει σχεδόν αδειάσει, με λίγα μόνο βασικά αντικείμενα να παραμένουν για να εκφωνήσει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων σήμερα.
Σία Κοσιώνη: Βαρύ το κλίμα στο κανάλι με την αποχώρησή της
Το κλίμα στο Φάληρο περιγράφεται ιδιαίτερα βαρύ, με συνεργάτες και δημοσιογράφους που είχαν πολυετή επαφή μαζί της να είναι εμφανώς συγκινημένοι. Αξίζει να σημειωθεί πως, πέρα απ’ το γεγονός ότι η Σία Κοσιώνη είχε ταυτιστεί με το κεντρικό δελτίο ΣΚΑΪ, ήταν και ιδιαίτερα αγαπητή στους συνεργάτες της.
Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος, η απόφαση να τερματίσουν τη συνεργασία τους, ανήκει στον ΣΚΑΪ, και την απέδωσε στα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης του δελτίου ειδήσεων τα τελευταία χρόνια, ωστόσο τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από τον σταθμό. Παράλληλα, έχουν ήδη ξεκινήσει σενάρια για την επόμενη επαγγελματική της κίνηση, με ορισμένες φήμες να τη φέρνουν σε συζητήσεις με το MEGA, με τον Γιώργο Λιάγκα να επικαλείται τη σχέση κουμπαριάς που έχει η Ντόρα Μπακογιάννη (πεθερά της Σίας Κοσιώνη) με τον ιδιοκτήτη του σταθμού, Βαγγέλη Μαρινάκη.
Θυμίζουμε πως στο χθεσινό δελτίο, ο Αλέξης Παπαχελάς αποχαιρέτησε δημόσια τη Σία Κοσιώνη λέγοντας «εις το επανιδείν», και πιάνοντάς τη απροετοίμαστη. Η αντίδραση της ήταν ψύχραιμη, αλλά εμφανώς φορτισμένη, απαντώντας λιτά: «Ούτως ή άλλως…». Το μεγάλο ερώτημα, βέβαια, αφορά το ποιος θα αναλάβει τη θέση της από τη Δευτέρα. Παρότι τα περισσότερα σενάρια ήθελαν τη Λένα Φλυτζάνη να είναι το πρόσωπο που θα περάσει στο καθημερινό κεντρικό δελτίο, τελικά φαίνεται πως η επιλογή του σταθμού είναι διαφορετική, τουλάχιστον για την παρούσα φάση.
Όπως μετέφερε η Έλενα Πολυκάρπου μέσα από την εκπομπή «Super Κατερίνα», το τιμόνι του δελτίου αναμένεται να περάσει στη Χριστίνα Βίδου. Πρόκειται για τη δημοσιογράφο που είχε αναλάβει ξανά καθήκοντα αντικαταστάτριας της Σίας Κοσιώνη σε προηγούμενη περίοδο απουσίας της, όταν εκείνη αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας.
- Θρήνος στην Λέσβο: Το νοσοκομείο εξέδωσε ανακοίνωση για την 36χρονη γιατρό – Τι δήλωσαν για τα αίτια του θανάτου
- Τα σαρώνει όλα ο Σαμαράς: Οι 4 γαλάζιοι που παίρνει στο κόμμα του από τη ΝΔ
- Βίντεο ντοκουμέντο από τα Χανιά: Η ανατριχιαστική στιγμή που ο δολοφόνος μετάφερει με τον βαν την σορό της Σταυρούλας
- Βόμβα στα «υπόγεια» της ΝΔ: Το κορυφαίο όνομα που θα βγει πρώτο σε σταυρούς κλέβει ο Σαμαράς από τον Μητσοτάκη!