Life Ελλάδα

Έκτακτη ενημέρωση για την κατάσταση του Γιώργου Μυλωνάκη: Τον στέλνουν στο εξωτερικό – Τι συμβαίνει

Σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης στη Γερμανία μεταφέρεται ο Γιώργος Μυλωνάκης Εκτός Μονάδας Εντατικής Θεραπείας βρίσκεται πλέον ο Γιώργος Μυλωνάκης…

Σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης στη Γερμανία μεταφέρεται ο Γιώργος Μυλωνάκης
Εκτός Μονάδας Εντατικής Θεραπείας βρίσκεται πλέον ο Γιώργος Μυλωνάκης, μετά από 26 ημέρες νοσηλείας στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», έπειτα από τη σοβαρή περιπέτεια υγείας που αντιμετώπισε λόγω ρήξης ανευρύσματος στον εγκέφαλο.

Δείτε το βίντεο:

Η κατάσταση της υγείας του παρουσιάζει αισθητή βελτίωση, γεγονός που επέτρεψε στους θεράποντες ιατρούς να αποφασίσουν τη μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης, όπου θα συνεχίσει τη θεραπεία και την αποθεραπεία του. Υπενθυμίζεται πως ο υφυπουργός είχε υποβληθεί σε εμβολισμό αμέσως μετά το σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη.

Στο επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν αναφέρεται χαρακτηριστικά:

«Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κος Γεώργιος Μυλωνάκης, σήμερα 11 Μαΐου 2026 εξήλθε της ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΓΝΑ “Ο Ευαγγελισμός”, καθώς η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης».

Συγκινητική ήταν και η ανάρτηση της συζύγου του, Τίνα Μεσσαροπούλου, η οποία μίλησε ανοιχτά για τη δύσκολη μάχη που έδωσε όλη η οικογένεια το τελευταίο διάστημα.

Δείτε το βίντεο:

«Ύστερα από 26 δύσκολες μέρες στη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού ήρθε η ώρα, χάρη στη δύναμη της επιστήμης, του Θεού αλλά και τη θέληση του ίδιου για ζωή, να κάνουμε το επόμενο βήμα και να κατακτήσουμε την επόμενη κορυφή», έγραψε αρχικά.

Στη συνέχεια, εξέφρασε δημόσια την ευγνωμοσύνη της προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου, σημειώνοντας πως όλοι στάθηκαν δίπλα τους με ανθρωπιά και αφοσίωση.

«Δεν θα σας ξεχάσουμε ποτέ. Νιώθω επίσης τεράστια ευγνωμοσύνη προς όλους τους γνωστούς και αγνώστους φίλους που στάθηκαν δίπλα μας αυτό το διάστημα. Η παρουσία σας, τα λόγια συμπαράστασης, οι προσευχές και η αγάπη σας μάς έδωσαν δύναμη και συνέβαλαν ουσιαστικά σε αυτή τη μεγάλη μάχη», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο:

Η ίδια αποκάλυψε ακόμη πως ο επόμενος σταθμός για τον Γιώργο Μυλωνάκη θα είναι η Γερμανία, όπου θα μεταφερθεί σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης για να συνεχίσει τη δύσκολη αλλά αισιόδοξη πορεία της ανάρρωσής του.

Προτεινόμενο ΆρθροΗ ανατριχιαστικά «προφητική» ανάρτηση της αστυνομικού 12 μέρες πριν τη δολοφονήσει ο σύζυγός της

«Ο σύζυγός μου είναι μαχητής. Τίποτα στη ζωή δεν του χαρίστηκε, ό,τι πέτυχε το κατάφερε με κόπο, επιμονή και αξιοπρέπεια. Και το ίδιο θα κάνει και τώρα», έγραψε κλείνοντας το μήνυμά της.

Δείτε την ανάρτηση της:

Αναλυτικά όσα έγραψε η Τίνα Μεσσαροπούλου:
Μετά από 26 δύσκολες μέρες στη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού ήρθε η ώρα χάρη στη δύναμη της επιστήμης, του Θεού αλλά και τη θέληση του ίδιου για ζωή να κάνουμε το επόμενο βήμα και να κατακτήσουμε την επόμενη κορυφή.
Μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, θέλω να εκφράσω την απέραντη ευγνωμοσύνη μου προς τη Διοίκηση του νοσοκομείου, όλους τους γιατρούς, τους νοσηλευτές και κάθε εργαζόμενο του Ευαγγελισμού — από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο.
Πέρα από εξαιρετικοί επαγγελματίες, αποδείχθηκαν πάνω απ’ όλα άνθρωποι με αληθινή αγάπη, δύναμη και ανθρωπιά.
Δεν θα σας ξεχάσουμε ποτέ.
Νιώθω επίσης τεράστια ευγνωμοσύνη προς όλους τους γνωστούς και αγνώστους φίλους που στάθηκαν δίπλα μας αυτό το διάστημα.
Η παρουσία σας, τα λόγια συμπαράστασης, οι προσευχές και η αγάπη σας μάς έδωσαν δύναμη και συνέβαλαν ουσιαστικά σε αυτή τη μεγάλη μάχη.
Ο σύζυγός μου είναι μαχητής.
Τίποτα στη ζωή δεν του χαρίστηκε· ό,τι πέτυχε, το κατάφερε με κόπο, επιμονή και αξιοπρέπεια. Και το ίδιο θα κάνει και τώρα.
Ο επόμενος σταθμός μας είναι η Γερμανία, σε ένα εξειδικευμένο, για την περίπτωση του, κέντρο αποκατάστασης.
Συνεχίζουμε με πίστη, δύναμη και ελπίδα.

Έκτακτη είδηση τώρα για τον Γιώργο Μυλωνάκη: Έκτακτη δήλωση από την αδελφή του, Ρένα, λίγες ώρες μετά το εξιτήριο

Μετά από μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, ο Γιώργος Μυλωνάκης πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο το μεσημέρι της Κυριακής 14 Ιουνίου, ολοκληρώνοντας ένα σημαντικό πρώτο στάδιο αποκατάστασης. Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ είχε υποστεί ανεύρυσμα εγκεφάλου και νοσηλεύτηκε για 26 ημέρες στη ΜΕΘ «Ευαγγελισμό», δίνοντας μια σοβαρή μάχη, με τους γιατρούς τότε να χαρακτηρίζουν την κατάστασή του ως ιδιαίτερα σοβαρή.

Στη συνέχεια ακολούθησε κύκλος εξειδικευμένων θεραπειών και αποκατάστασης στη Γερμανία και στην Ελλάδα. Μετά από περίπου δύο μήνες καθημερινής προσπάθειας, ο Γιώργος Μυλωνάκης επέστρεψε πλέον στο σπίτι και την οικογένειά του, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην πορεία της αποκατάστασής του.

Γιώργος Μυλωνάκης: Μηνύματα αγάπης από την οικογένειά του

Το πρωί της Δευτέρας, η σύζυγός του, Τίνα Μεσσαροπούλου, επέστρεψε στην εκπομπή «Happy Day», όπου μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που προηγήθηκαν αλλά και για τη διαδικασία αποκατάστασης που συνεχίζεται. «Έπαθα ένα σοκ, είπα δεν θα στεναχωρηθώ γιατί είναι μέρα χαράς. Πήγαν όλα πάρα πολύ καλά. Μπήκα μέσα και ενώ είπα δεν θα κλάψω, ήρθε και καρφώθηκε η στιγμή που έφυγα αστραπιαία από την καρέκλα και ταράχτηκα. Μου ήρθε εκείνη η εικόνα όπως έφυγα σφαίρα, αλλά όλα καλά δόξα το Θεώ, γυρίσαμε σπίτι μας», ανέφερε αρχικά με το που πάτησε το πόδι της στο πλατό και την έδειξε η κάμερα. «Δεν το είχα φανταστεί ποτέ στη ζωή μου πόσοι άνθρωποι θα ήταν δίπλα μας…», συμπλήρωσε.

Λίγες ώρες αργότερα, η αδελφή του, Ρένα Μυλωνάκη, θέλησε να εκφράσει δημόσια τη συγκίνησή της μέσα από μια ανάρτηση στα social media, στέλνοντας ένα μήνυμα γεμάτο αγάπη και στήριξη για τον Γιώργο Μυλωνάκη. «Αδερφέ μου, εύχομαι αυτή η δοκιμασία να σε κάνει ακόμη πιο δυνατό και να είναι η αρχή μιας νέας, πιο όμορφης και πιο δυνατής πορείας! Μην ξεχάσεις ποτέ πόσο σπουδαίος είσαι και πόσο πολύ σ’ αγαπάμε όλοι», έγραψε χαρακτηριστικά στο απόσπασμα που προβλήθηκε στο Live News.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων