Life Ελλάδα

Έκτακτo για Σία Κοσιώνη: Γιατί δεν έχει επιστρέψει στο δελτίο του ΣΚΑΪ

Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε. Σε τροχιά επιστροφής στο κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ βρίσκεται η Σία Κοσιώνη, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Γιώργου Σκρομπόλα στο…

Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε.

Σε τροχιά επιστροφής στο κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ βρίσκεται η Σία Κοσιώνη, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Γιώργου Σκρομπόλα στο zappit.gr. Η κεντρική παρουσιάστρια του δελτίου αντιμετωπίζει εδώ και έναν μήνα σχεδόν προβλήματα με την υγεία της, τα οποία όχι μόνο την άφησαν εκτός πλατό, αλλά έφτασε να χρειάζεται νοσηλεία σε ΜΕΘ ιδιωτικού νοσοκομείου.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η επιστροφή της έχει προγραμματιστεί για μετά την Καθαρά Δευτέρα. Αν η Σιά Κοσιώνη επιστρέψει την Τρίτη 24 Φεβρουαρίου θα έχει συμπληρώσει 35 μέρες εκτός δελτίου.

Το χρονικό της απουσίας της Σίας Κοσιώνη
Θυμίζουμε ότι η Σία Κοσιώνη είχε μεταφερθεί εσπευσμένα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας μεγάλου ιδιωτικού νοσοκομείου με τις πρώτες πληροφορίες να μιλούν ότι είχε διαγνωστεί με πνευμονία. Την Πέμπτη 5/2 η δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ συμπλήρωνε δύο εβδομάδες νοσηλείας στο ίδιο νοσοκομείο, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι είχε προσβληθεί από πνευμονιόκοκκο.

Μετά το εξιτήριο, ο σύζυγος της Σίας Κοσιώνη, Κώστας Μπακογιάννης, ανάρτησε στα ΜΚΔ μία κοινή τους φωτογραφία και ένα κείμενο που ανέφερε τα εξής:

«Η Σία ευτυχώς πήρε, επιτέλους, σήμερα εξιτήριο. Η φωτογραφία είναι από τη ΜΕΘ τις πρώτες, πολύ δύσκολες, ημέρες όταν της μετέφερα όλη την αγάπη που λάμβανε από τον έξω κόσμο και εκείνη με κάθε λέξη δυνάμωνε λίγο παραπάνω. Χαμογελούσε, κιόλας, φωτίζοντας το νοσοκομείο.

Όλες αυτές τις ημέρες κατακλυστήκαμε από ευχές και προσευχές. Μέσα στην ατυχία μας είμαστε, λοιπόν, πολύ τυχεροί και σας ευγνωμονούμε, οικογενειακά, όλες και όλους. Όχι μόνο τους φίλους και γνωστούς μας, αλλά και όλους εσάς που ενδεχομένως δεν γνωρίζουμε προσωπικά και σταθήκατε τόσο συγκινητικά δίπλα μας.

Οφείλουμε επίσης θερμές ευχαριστίες στους γιατρούς και τους νοσηλευτές για την επιστήμη αλλά και την ανθρωπιά τους.

Κάτι τελευταίο: συμβουλευτείτε τον γιατρό σας και εμβολιαστείτε. Μην ακούτε κανέναν άλλον. Όχι μόνο με το πιο σύνηθες αντιγριπικό εμβόλιο, αλλά και με αυτό για τον πνευμονιόκοκκο και ό,τι άλλο προβλέπεται. Όχι, δεν είμαστε άτρωτοι, δεν είμαστε από ατσάλι.

Να είστε όλες και όλοι καλά. Υγεία και αγάπη σε εσάς και τις οικογένειες σας.»

Προτεινόμενο ΆρθροΕορτολόγιο 25 Ιουνίου: Ποιος γιορτάζει αύριο – Η Αγία που συγκλόνισε με το μαρτύριό της

Σούσουpο στον ΣΚΑΪ: Η Σία Κοσιώνη άδειασε το καμαρίνι της ήδη – Τι έκαναν οι συνεργάτες της

Σε κλίμα έντονης συγκίνησης εξελίσσεται η αποχώρηση της Σίας Κοσιώνη από τον ΣΚΑΪ, με τις τελευταίες της εμφανίσεις στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων να έχουν προκαλέσει συζητήσεις.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως σήμερα, Παρασκευή 8 Μαΐου, θα εμφανιστεί για τελευταία φορά στη συχνότητα του Φαλήρου, μετά από 20 χρόνια.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Αλέξανδρου Κατσαρίδη που προβλήθηκε στην εκπομπή Το Πρωινό, η παρουσιάστρια έχει ήδη αποχαιρετήσει τους συνεργάτες της, ενώ έχει μαζέψει τα προσωπικά της αντικείμενα από το κανάλι. Όπως αναφέρεται, το καμαρίνι της έχει σχεδόν αδειάσει, με λίγα μόνο βασικά αντικείμενα να παραμένουν για να εκφωνήσει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων σήμερα.

Σία Κοσιώνη: Βαρύ το κλίμα στο κανάλι με την αποχώρησή της

Το κλίμα στο Φάληρο περιγράφεται ιδιαίτερα βαρύ, με συνεργάτες και δημοσιογράφους που είχαν πολυετή επαφή μαζί της να είναι εμφανώς συγκινημένοι. Αξίζει να σημειωθεί πως, πέρα απ’ το γεγονός ότι η Σία Κοσιώνη είχε ταυτιστεί με το κεντρικό δελτίο ΣΚΑΪ, ήταν και ιδιαίτερα αγαπητή στους συνεργάτες της.

Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος, η απόφαση να τερματίσουν τη συνεργασία τους, ανήκει στον ΣΚΑΪ, και την απέδωσε στα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης του δελτίου ειδήσεων τα τελευταία χρόνια, ωστόσο τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από τον σταθμό. Παράλληλα, έχουν ήδη ξεκινήσει σενάρια για την επόμενη επαγγελματική της κίνηση, με ορισμένες φήμες να τη φέρνουν σε συζητήσεις με το MEGA, με τον Γιώργο Λιάγκα να επικαλείται τη σχέση κουμπαριάς που έχει η Ντόρα Μπακογιάννη (πεθερά της Σίας Κοσιώνη) με τον ιδιοκτήτη του σταθμού, Βαγγέλη Μαρινάκη.

Θυμίζουμε πως στο χθεσινό δελτίο, ο Αλέξης Παπαχελάς αποχαιρέτησε δημόσια τη Σία Κοσιώνη λέγοντας «εις το επανιδείν», και πιάνοντάς τη απροετοίμαστη. Η αντίδραση της ήταν ψύχραιμη, αλλά εμφανώς φορτισμένη, απαντώντας λιτά: «Ούτως ή άλλως…». Το μεγάλο ερώτημα, βέβαια, αφορά το ποιος θα αναλάβει τη θέση της από τη Δευτέρα. Παρότι τα περισσότερα σενάρια ήθελαν τη Λένα Φλυτζάνη να είναι το πρόσωπο που θα περάσει στο καθημερινό κεντρικό δελτίο, τελικά φαίνεται πως η επιλογή του σταθμού είναι διαφορετική, τουλάχιστον για την παρούσα φάση.

Όπως μετέφερε η Έλενα Πολυκάρπου μέσα από την εκπομπή «Super Κατερίνα», το τιμόνι του δελτίου αναμένεται να περάσει στη Χριστίνα Βίδου. Πρόκειται για τη δημοσιογράφο που είχε αναλάβει ξανά καθήκοντα αντικαταστάτριας της Σίας Κοσιώνη σε προηγούμενη περίοδο απουσίας της, όταν εκείνη αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων