Ελλάδα

Μάρω Κοντού: Μόλις μαθεύτηκε από το Αττικόν – Η κατάσταση της υγείας της

Για όγδοη συνεχόμενη ημέρα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν» η Μάρω Κοντού, μετά το ατύχημα που είχε πριν από λίγες ημέρες και είχε ως…

Για όγδοη συνεχόμενη ημέρα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν» η Μάρω Κοντού, μετά το ατύχημα που είχε πριν από λίγες ημέρες και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο ισχίο.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η εκπομπή «Super Κατερίνα» στον ALPHA, η σπουδαία ηθοποιός μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο τη Δευτέρα 15 Ιουνίου, έχοντας στο πλευρό της τον αγαπημένο της ανιψιό, ο οποίος βρίσκεται συνεχώς κοντά της. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Μάρω Κοντού νοσηλεύεται σε θάλαμο του Καρδιολογικού Τμήματος και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ μέχρι στιγμής οι γιατροί δεν έχουν κρίνει απαραίτητη κάποια χειρουργική επέμβαση.

Ο τραυματισμός της στο ισχίο προκλήθηκε έπειτα από πτώση, ενώ οι θεράποντες ιατροί παρακολουθούν παράλληλα και ορισμένα ακόμη ζητήματα που αφορούν την κατάσταση της υγείας της, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή πορεία της ανάρρωσής της. Η αποκατάσταση αναμένεται να είναι σταδιακή και να απαιτήσει χρόνο, γι’ αυτό και η νοσηλεία της συνεχίζεται υπό στενή ιατρική παρακολούθηση. Μέχρι στιγμής δεν έχει αποφασιστεί πότε θα πάρει εξιτήριο, ενώ περισσότερες πληροφορίες για την πορεία της υγείας της δεν έχουν γίνει γνωστές, καθώς καλύπτονται από το ιατρικό απόρρητο.

Γενέθλια στο κρεβάτι του νοσοκομείου
Δύσκολες αλλά γεμάτες αγάπη ήταν οι φετινές ημέρες των γενεθλίων για τη Μάρω Κοντού. Η σπουδαία ηθοποιός έκλεισε την Κυριακή τα 92 της χρόνια, ωστόσο αντί να τα γιορτάσει στο σπίτι της ή δίπλα σε αγαπημένα της πρόσωπα, τα πέρασε στο νοσοκομείο, όπου συνεχίζει να νοσηλεύεται μετά το ατύχημα που είχε με πτώση στο σπίτι της. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Espresso, η αγαπημένη πρωταγωνίστρια του ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου βρίσκεται στο νοσοκομείο «Αττικόν», όπου παρακολουθείται στενά από τους θεράποντες ιατρούς της. Παρά τις δύσκολες στιγμές, η ημέρα των γενεθλίων της δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς αρκετοί φίλοι και συνεργάτες φρόντισαν να της δώσουν δύναμη και να της ευχηθούν από κοντά.

Προτεινόμενο ΆρθροΣταυρούλα Λεβεντάκη: Η εξέλιξη που ανατρέπει τα πάντα στην υπόθεση

Ανάμεσα σε εκείνους που την επισκέφθηκαν ήταν ο Κώστας Σπυριούνης, με τον οποίο η Μάρω Κοντού διατηρεί μία στενή φιλική σχέση εδώ και πολλά χρόνια. Ο Κώστας βρέθηκε στο πλευρό της κρατώντας μία ανθοδέσμη, θέλοντας να της μεταφέρει τις προσωπικές του ευχές και να της δώσει κουράγιο για την περιπέτεια που περνά με την υγεία της. Όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, από τις πρώτες ώρες της νοσηλείας της στο πλευρό της βρέθηκαν επίσης συγγενείς και στενοί φίλοι, οι οποίοι ενημερώνονται συνεχώς από τους γιατρούς για την πορεία της υγείας της όπως ο πρόεδρος της Βουλής και παλιός της φίλος, Νικήτας Κακλαμάνης ο οποίος μάλιστα ήταν ο πρώτος επισκέπτης, κατ’ εξαίρεση, που βρέθηκε στο δωμάτιο της ηθοποιού λόγω αυξημένων μέτρων ασφαλείας που υπάρχουν και ζήτησε να μάθει από πρώτο χέρι από τους συναδέλφους γιατρούς για την κατάσταση της υγείας της. Η ίδια, παρά τη δοκιμασία που βιώνει, διατηρεί την αισιοδοξία της και συνεργάζεται με το ιατρικό προσωπικό.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων