Μετά από περίπου δύο εβδομάδες στο νοσοκομείο λόγω πνευμονιόκοκκου, με τις πρώτες ημέρες να περνά στη ΜΕΘ, η Σία Κοσιώνη πήρε σήμερα εξιτήριο.
Ο σύζυγός της, Κώστας Μπακογιάννης, αναφέρθηκε δημόσια στην περιπέτεια της υγείας της, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του προς γιατρούς και νοσηλευτές, αλλά και προς όσους στάθηκαν στο πλευρό τους με μηνύματα και προσευχές, καλώντας παράλληλα σε συνέπεια στους εμβολιασμούς.
Παράλληλα, ο Κώστας Μπακογιάννης δημοσίευσε μια φωτογραφία του με τη Σία από τις πρώτες δύσκολες ημέρες στη ΜΕΘ και εκμυστηρεύτηκε ότι η αγάπη που έπαιρνε από τον κόσμο την έκανε να χαμογελά κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιπέτειας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η ανάρτηση του Κώστα Μπακογιάννη για τη Σία Κοσιώνη
«Η Σία ευτυχώς πήρε, επιτέλους, σήμερα εξιτήριο. Η φωτογραφία είναι από τη ΜΕΘ τις πρώτες, πολύ δύσκολες, ημέρες όταν της μετέφερα όλη την αγάπη που λάμβανε από τον έξω κόσμο και εκείνη με κάθε λέξη δυνάμωνε λίγο παραπάνω. Χαμογελούσε, κιόλας, φωτίζοντας το νοσοκομείο.
Όλες αυτές τις ημέρες κατακλυστήκαμε από ευχές και προσευχές. Μέσα στην ατυχία μας είμαστε, λοιπόν, πολύ τυχεροί και σας ευγνωμονούμε, οικογενειακά, όλες και όλους. Όχι μόνο τους φίλους και γνωστούς μας, αλλά και όλους εσάς που ενδεχομένως δεν γνωρίζουμε προσωπικά και σταθήκατε τόσο συγκινητικά δίπλα μας.
Οφείλουμε επίσης θερμές ευχαριστίες στους γιατρούς και τους νοσηλευτές για την επιστήμη αλλά και την ανθρωπιά τους.
Κάτι τελευταίο: συμβουλευτείτε τον γιατρό σας και εμβολιαστείτε. Μην ακούτε κανέναν άλλον. Όχι μόνο με το πιο σύνηθες αντιγριπικό εμβόλιο, αλλά και με αυτό για τον πνευμονιόκοκκο και ό,τι άλλο προβλέπεται. Όχι, δεν είμαστε άτρωτοι, δεν είμαστε από ατσάλι.
Να είστε όλες και όλοι καλά. Υγεία και αγάπη σε εσάς και τις οικογένειες σας», έγραψε ο Κώστας Μπακογιάννης στο Instagram.
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ
Όπως έγινε γνωστό στο Πρωινό του ΑΝΤ1, οικόπεδο του Ντέμη Νικολαΐδη στην Αλεξανδρούπολη που είχε βγει σε πλειστηριασμό, τέθηκε σε αναστολή.
Στην εκπομπή μίλησε ο Στέργιος Σαμαρτζής, αρχισυντάκτης της Espresso και μετέφερε όλες τις πληροφορίες.
Όλες οι πληροφορίες για το οικόπεδο του Ντέμη Νικολαΐδη
«Πριν από λίγες ώρες τέθηκε σε αναστολή ο πλειστηριασμός. Είναι ένα φιλέτο, όπως είπες και εσύ Γιώργο. Είναι περιζήτητο και πολυπόθητο και πολλοί έχουν απογοητευτεί. Ο πλειστηριασμός είχε προγραμματιστεί για τις 11 Μαρτίου και η τιμή εκκίνησης ήταν 400.000 ευρώ.
Η αναστολή είναι προσωρινή. Η υπήρξε ρύθμιση του Ντέμη με την εταιρεία που χρωστούσε τα χρήματα, ή εξόφλησε το πόσο ή υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τη διεξαγωγή. Ο Ντέμης Νικολαΐδης αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα καθώς είχε κάνει κάποια ανοίγματα και είχε δανειστεί τόσο ο ίδιος και η Δέσποινα Βανδή υπέρογκα ποσά από τις τράπεζες», μετέφερε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος.
Το δικό του σχόλιο έκανε και ο Γιώργος Λιάγκας, ο οποίος αναφέρθηκε στην απώλεια της συντρόφου του Ντέμη Νικολαΐδη το καλοκαίρι που μας πέρασε – δείτε εικόνες από τη κηδεία: «Δεν τον έχω δει ποτέ από κοντά. Χωρίς να το ξέρω, του έστειλα συλλυπητήρια όταν έχασε τη σύζυγό του. Άλλοι εγκαταλείπουν τις γυναίκες τους όταν αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα υγείας. Το πένθος το πέρασε προσωπικά. Εμένα μου αρέσουν αυτοί οι άνθρωποι».
Σούσουpο στον ΣΚΑΪ: Η Σία Κοσιώνη άδειασε το καμαρίνι της ήδη – Τι έκαναν οι συνεργάτες της
Σε κλίμα έντονης συγκίνησης εξελίσσεται η αποχώρηση της Σίας Κοσιώνη από τον ΣΚΑΪ, με τις τελευταίες της εμφανίσεις στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων να έχουν προκαλέσει συζητήσεις.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως σήμερα, Παρασκευή 8 Μαΐου, θα εμφανιστεί για τελευταία φορά στη συχνότητα του Φαλήρου, μετά από 20 χρόνια.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Αλέξανδρου Κατσαρίδη που προβλήθηκε στην εκπομπή Το Πρωινό, η παρουσιάστρια έχει ήδη αποχαιρετήσει τους συνεργάτες της, ενώ έχει μαζέψει τα προσωπικά της αντικείμενα από το κανάλι. Όπως αναφέρεται, το καμαρίνι της έχει σχεδόν αδειάσει, με λίγα μόνο βασικά αντικείμενα να παραμένουν για να εκφωνήσει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων σήμερα.
Σία Κοσιώνη: Βαρύ το κλίμα στο κανάλι με την αποχώρησή της
Το κλίμα στο Φάληρο περιγράφεται ιδιαίτερα βαρύ, με συνεργάτες και δημοσιογράφους που είχαν πολυετή επαφή μαζί της να είναι εμφανώς συγκινημένοι. Αξίζει να σημειωθεί πως, πέρα απ’ το γεγονός ότι η Σία Κοσιώνη είχε ταυτιστεί με το κεντρικό δελτίο ΣΚΑΪ, ήταν και ιδιαίτερα αγαπητή στους συνεργάτες της.
Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος, η απόφαση να τερματίσουν τη συνεργασία τους, ανήκει στον ΣΚΑΪ, και την απέδωσε στα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης του δελτίου ειδήσεων τα τελευταία χρόνια, ωστόσο τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από τον σταθμό. Παράλληλα, έχουν ήδη ξεκινήσει σενάρια για την επόμενη επαγγελματική της κίνηση, με ορισμένες φήμες να τη φέρνουν σε συζητήσεις με το MEGA, με τον Γιώργο Λιάγκα να επικαλείται τη σχέση κουμπαριάς που έχει η Ντόρα Μπακογιάννη (πεθερά της Σίας Κοσιώνη) με τον ιδιοκτήτη του σταθμού, Βαγγέλη Μαρινάκη.
Θυμίζουμε πως στο χθεσινό δελτίο, ο Αλέξης Παπαχελάς αποχαιρέτησε δημόσια τη Σία Κοσιώνη λέγοντας «εις το επανιδείν», και πιάνοντάς τη απροετοίμαστη. Η αντίδραση της ήταν ψύχραιμη, αλλά εμφανώς φορτισμένη, απαντώντας λιτά: «Ούτως ή άλλως…». Το μεγάλο ερώτημα, βέβαια, αφορά το ποιος θα αναλάβει τη θέση της από τη Δευτέρα. Παρότι τα περισσότερα σενάρια ήθελαν τη Λένα Φλυτζάνη να είναι το πρόσωπο που θα περάσει στο καθημερινό κεντρικό δελτίο, τελικά φαίνεται πως η επιλογή του σταθμού είναι διαφορετική, τουλάχιστον για την παρούσα φάση.
Όπως μετέφερε η Έλενα Πολυκάρπου μέσα από την εκπομπή «Super Κατερίνα», το τιμόνι του δελτίου αναμένεται να περάσει στη Χριστίνα Βίδου. Πρόκειται για τη δημοσιογράφο που είχε αναλάβει ξανά καθήκοντα αντικαταστάτριας της Σίας Κοσιώνη σε προηγούμενη περίοδο απουσίας της, όταν εκείνη αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας.
- Θρήνος στην Λέσβο: Το νοσοκομείο εξέδωσε ανακοίνωση για την 36χρονη γιατρό – Τι δήλωσαν για τα αίτια του θανάτου
- Τα σαρώνει όλα ο Σαμαράς: Οι 4 γαλάζιοι που παίρνει στο κόμμα του από τη ΝΔ
- Βίντεο ντοκουμέντο από τα Χανιά: Η ανατριχιαστική στιγμή που ο δολοφόνος μετάφερει με τον βαν την σορό της Σταυρούλας
- Βόμβα στα «υπόγεια» της ΝΔ: Το κορυφαίο όνομα που θα βγει πρώτο σε σταυρούς κλέβει ο Σαμαράς από τον Μητσοτάκη!