Life Ελλάδα

Πικραμένος ο Νίκος Κοκλώνης: Νέα ατάκα-φωτιά για τον τρόπο που του φέρθηκε η Κατερίνα Καινούργιου

Ο Νίκος Κοκλώνης εξέφρασε την πικρία του για τη συμπεριφορά της Κατερίνας Καινούργιου. Ο παρουσιαστής και παραγωγός μίλησε στα παρασκήνια του Just the 2 of Us…

Ο Νίκος Κοκλώνης εξέφρασε την πικρία του για τη συμπεριφορά της Κατερίνας Καινούργιου. Ο παρουσιαστής και παραγωγός μίλησε στα παρασκήνια του Just the 2 of Us και ρωτήθηκε αν υπήρξε κάποια συνομιλία του με την παρουσιάστρια του ALPHA.

Ο Νίκος Κοκλώνης ρωτήθηκε αν έλαβε κάποια απάντηση από την Κατερίνα Καινούργιου. «Δεν έλαβα. Δεν περίμενα να λάβω γιατί όταν κάνεις κάτι δεν περιμένεις να λάβεις. Επίσης, δεν ξέρω και πώς θα μου το έλεγε αυτό. Είμαστε και μπλοκαρισμένοι. Κάνε το καλό και ρίξτο στο γυαλό έλεγε η γιαγιά μου οπότε κάνω αυτό. Το έχω κάνει το καλό, κι εκεί το έχω κάνει αρκετά», ανέφερε μεταξύ άλλων ο παρουσιαστής και παραγωγός.

Η σχέση του Νίκου Κοκλώνη και της Κατερίνας Καινούργιου πέρασε από πολλές φάσεις τα τελευταία χρόνια, όμως το τελευταίο διάστημα φαίνεται πως η ένταση ανάμεσά τους έχει κορυφωθεί. Όσα συνέβησαν μπροστά και –κυρίως– πίσω από τις κάμερες δημιούργησαν ένα κλίμα που δεν πέρασε απαρατήρητο από το τηλεοπτικό κοινό.

Σύμφωνα με πληροφορίες του τηλεοπτικού ρεπορτάζ, η αφορμή για την κόντρα ήταν μια σειρά από παρεξηγήσεις γύρω από επαγγελματικές αποφάσεις, εμφανίσεις και δηλώσεις που θεωρήθηκαν «αιχμηρές» και από τις δύο πλευρές. Η Καινούργιου, γνωστή για τον αυθορμητισμό της, δεν έκρυψε την ενόχλησή της σε ορισμένα σχόλια που ακούστηκαν, ενώ ο Κοκλώνης φέρεται να θεώρησε ότι αδικήθηκε δημόσια.

Παρά τις προσπάθειες να πέσουν οι τόνοι, η κατάσταση δεν φαίνεται να έχει εξομαλυνθεί πλήρως. Οι δύο τους αποφεύγουν τις δημόσιες αναφορές ο ένας στον άλλον, ενώ το παρασκήνιο εξακολουθεί να «βράζει» με φήμες για το αν θα υπάρξει τελικά επαναπροσέγγιση ή αν η απόσταση θα παραμείνει.

Τέλος ο Άδωνις Γεωργιάδης: Έτσι του την «έφεραν»

Γιατροί, νοσηλευτές, υγειονομικοί από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, συγκεντρώνουν υπογραφές ζητώντας την άμεση αποπομπή του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, καταγγέλλοντας τη στοχοποίηση και συκοφαντική επίθεση σε βάρος του γιατρού Δημήτρη Ζιαζιά, αλλά και μια συνολικότερη πρακτική τοξικότητας, αυταρχισμού και κατάχρησης εξουσίας.

Το υγειονομικό προσωπικό της χώρας, τονίζει πως η παραμονή του κ. Γεωργιάδη στο τιμόνι του υπουργείου Υγείας είναι ασύμβατη με τον θεσμικό του ρόλο, καθώς επιτίθεται σε εργαζόμενους της δημόσιας υγείας και απαξιώνει συστηματικά όσους αγωνίζονται για τη στήριξη του ΕΣΥ.
Ταυτόχρονα, οι γιατροί υπογραμμίζουν την πολιτική ευθύνη που φέρει ο κ. Γεωργιάδης όσον αφορά την απαξίωση και διάλυση του δημοσίου συστήματος υγείας, με το κλείσιμο νοσοκομείων, τις απολύσεις προσωπικού και την υποστελέχωση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, τις πρόσφατες παρεμβάσεις του που ενισχύουν τις ιδιωτικοποιήσεις και υπονομεύουν τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του ΕΣΥ κ.α.

Οι υγειονομικοί, κλείνουν λέγοντας πως η αποπομπή του, αποτελεί αναγκαίο βήμα ώστε να ανακοπεί η περαιτέρω αποδυνάμωση του ΕΣΥ και να δοθεί «ανάσα» στον αγώνα για τη διατήρηση και ενίσχυση της δημόσιας υγείας.

Ολόκληρο το κείμενο υπογραφών των υγειονομικών
«Δεν μας αξίζει να έχουμε για Υπουργό Υγείας τον Άδωνη Γεωργιάδη – Να αποπεμφθεί άμεσα

Είμαστε δίπλα στον συνάδελφό μας Δημήτρη Ζιαζιά που στοχοποιήθηκε με χυδαίο τρόπο από τον Υπουργό Υγείας Γεωργιάδη. Μετά από όλα αυτά, ο Άδωνης Γεωργιάδης δεν μπορεί να παραμείνει στη θέση του. Όχι μόνο επειδή είπε ψέματα για τον Δημήτρη Ζιαζιά, αλλά και επειδή έχει υπερβεί κάθε όριο στις απειλές, στην τοξικότητα, στην κατάχρηση εξουσίας.

Αυτός ο άνθρωπος δεν μπορεί να είναι Υπουργός Υγείας – πρέπει να αποπεμφθεί άμεσα από τον πρωθυπουργό. Δεν μπορεί να είναι επικεφαλής στο υπουργείο υγείας ένας άνθρωπος που επιχειρεί την ηθική εξόντωση και σπίλωση εργαζομένων της δημόσιας υγείας και χαρακτηρίζει όσους αγωνίζονται ως «μέλη συμμορίας». Ένας άνθρωπος που δεν έχει τον παραμικρό ενδοιασμό να λέει ψέματα και να κατασκευάζει τερατολογίες, με στόχο την παραγωγή τοξικού ψηφιακού περιεχομένου.

Θα έπρεπε ήδη να του έχει απαγορευτεί δια βίου οποιαδήποτε επαφή με το Υπουργείο Υγείας γιατί στην πρώτη του θητεία έκλεισε νοσοκομεία (μεταξύ αυτών και νοσοκομεία εξειδικευμένα στα λοιμώδη νοσήματα), απέλυσε χιλιάδες εργαζόμενους, στραγγάλισε οικονομικά το ΕΣΥ, διέλυσε την Πρωτοβάθμια Υγεία. Έχει τεράστιο μερίδιο ευθύνης για την αποψίλωση της υγειονομικής άμυνας της χώρας που στοίχισε χιλιάδες ανθρώπινες ζωές μέσα στην πανδημία. Ζωές που θα μπορούσαν να έχουν σωθεί.

Στη δεύτερή του θητεία, κατάργησε τον θεμελιώδη νόμο του ΕΣΥ, γυρνώντας μας στην προ-Γεννηματά εποχή, νομιμοποίησε το φακελάκι με τα απογευματινά επί πληρωμή χειρουργεία και ιατρεία, εκχώρησε δημόσιες δομές σε ιδιώτες. Δεν διστάζει να λέει ψέματα ότι δήθεν διπλασίασε τις κρατικές δαπάνες υγείας, όταν επί υπουργίας του το μόνο που διπλασιάστηκε είναι ο τζίρος των ιδιωτικών θεραπευτηρίων. Ότι δήθεν αυξήθηκε το προσωπικό στο ΕΣΥ, ενώ η χώρα κατάκτησε πανευρωπαϊκές πρωτιές σε όλους τους δείκτες υγειονομικής εξαθλίωσης του πληθυσμού.

Η όξυνση που επιχειρεί σήμερα, στοχεύει στο να συνεχιστεί το έργο διάλυσης του ΕΣΥ, της απώλειας του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του, της ενίσχυσης του ιδιωτικού κεφαλαίου στην υγεία, χωρίς να ορθώνει κανείς ανάστημα. Ακόμα και τα εγκαίνια υγειονομικών δομών – πάντα με λεφτά των φορολογούμενων- που διαφημίζει, έχει ήδη συμφωνήσει να εκχωρηθούν στις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες.

Προτεινόμενο ΆρθροΠέθανε η 6χρονη από κάτι που δίνουμε όλοι οι γονείς στα παιδιά μας

Γιατροί, νοσηλευτές, υγειονομικοί από δημόσιο και ιδιωτικό τομέα δεν έχουμε άλλο δρόμο από αυτόν του αγώνα και της διεκδίκησης για να μείνει το ΕΣΥ όρθιο. Ξέρουμε ότι αν φύγει ο Γεωργιάδης, κάποιος άλλος θα συνεχίσει το έργο του. Όμως, είναι πιο επιτακτικό από ποτέ να φύγει. Γιατί αν μείνει κι άλλο, δεν θα υπάρχει τίποτα να παραδώσει στο διάδοχό του, παρά καμένη γη. Αν καταφέρουμε να αποπεμφθεί θα πάρουμε μια τεράστια ανάσα για να συνεχίσουμε τον αγώνα μας.

Καθημερινά συγκρούονται δύο κόσμοι. Απ’ τη μια, το αποκρουστικό πρόσωπο του Άδωνη Γεωργιάδη: Ψέματα, συκοφαντίες, ανέντιμες επιθέσεις, απαξίωση του δημόσιου συστήματος υγείας. Απ’ την άλλη, το καθαρό, φωτεινό και αποφασιστικό πρόσωπο των γιατρών, νοσηλευτών και όλων των υγειονομικών που επιλέγουν με κόστος να υπηρετήσουν τη δημόσια υγεία.

Δεν μας αξίζει σαν υγειονομικοί και κοινωνία η διαρκής τοξικότητα για να εξυπηρετούνται ιδιοτελή συμφέροντα. Δεν μας αξίζει ένας τέτοιος υπουργός υγείας. Να αποπεμφθεί άμεσα».

Μπορείτε να υπογράψετε το κείμενο συλλογής υπογραφών των υγειονομικών, πατώντας εδώ: «Κείμενο υπογραφών από υγειονομικούς».

Κατερίνα Καινούργιου και Παναγιώτης Κουτσουμπής: Σοκ μόλις μαθεύτηκε η είδηση για το ζευγάρι

Η Κατερίνα Καινούργιου και ο Παναγιώτης Κουτσουμπής διανύουν μία από τις πιο ξεχωριστές περιόδους της ζωής τους, καθώς εδώ και λίγους μήνες έχουν δημιουργήσει τη δική τους οικογένεια. Η άφιξη της κόρης τους, της μικρής Ξένιας, τον περασμένο Απρίλιο έφερε νέα χαμόγελα στο ζευγάρι, που πλέον απολαμβάνει τις πρώτες του στιγμές μαζί της.

Παρότι η καθημερινότητά τους έχει αλλάξει σημαντικά με τον ερχομό του μωρού τους, η Κατερίνα Καινούργιου και ο Παναγιώτης Κουτσουμπής φαίνεται πως συνεχίζουν να βρίσκουν χρόνο ο ένας για τον άλλον. Οι δυο τους έχουν επιλέξει να κρατούν χαμηλούς τόνους στην προσωπική τους ζωή, ωστόσο κάποιες μικρές στιγμές αποκαλύπτουν την αγάπη και τη θέρμη που υπάρχει ανάμεσά τους.

Αυτό συνέβη και στην πρόσφατη έξοδό τους, μετά το τέλος της εκπομπής της παρουσιάστριας, Super Κατερίνα. Ο Παναγιώτης Κουτσουμπής θέλησε να απαθανατίσει τη σύντροφό του σε μια χαλαρή στιγμή, ενώ εκείνη μιλούσε στο τηλέφωνο, με τον ίδιο να ανεβάζει τη φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

Η Κατερίνα Καινούργιου στον φακό του Παναγιώτη Κουτσουμπή
Η λεπτομέρεια που τράβηξε την προσοχή ήταν το ιδιαίτερο κόσμημα που φορούσε η Κατερίνα Καινούργιου. Πρόκειται για ένα κολιέ με το όνομα της κόρης τους, Ξένια, ένα συμβολικό δώρο που συνδέεται με αγαπημένα πρόσωπα της οικογένειας. Το όνομα της μικρής έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς προέρχεται από τη μητέρα του Παναγιώτη Κουτσουμπή, Πολυξένη, αλλά και από την Αλεξάνδρα Νικολαΐδου, που έφυγε από τη ζωή μετά από μάχη με τον καρκίνο.

Η μητρότητα ήταν ένα όνειρο που η Κατερίνα Καινούργιου δεν είχε κρύψει ποτέ. Η παρουσιάστρια είχε μιλήσει αρκετές φορές για την επιθυμία της να αποκτήσει παιδί και να δημιουργήσει μια οικογένεια, με τη σημερινή πραγματικότητα να αποτελεί ένα νέο και ιδιαίτερα σημαντικό κεφάλαιο στη ζωή της. Δίπλα στον Παναγιώτη Κουτσουμπή, η παρουσιάστρια φαίνεται πως έχει βρει έναν άνθρωπο με τον οποίο μοιράζεται όχι μόνο την προσωπική της ζωή, αλλά και τις μεγάλες αλλαγές που έφερε η γονεϊκότητα.

Η σχέση τους ξεκίνησε το 2024 και εξελίχθηκε σταδιακά σε έναν από τους πιο σταθερούς δεσμούς. Αν και το ενδιαφέρον γύρω από εκείνους ήταν έντονο από την αρχή, οι δυο τους επέλεξαν να προστατεύσουν τη σχέση τους και να κρατήσουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας τις πιο προσωπικές τους στιγμές. Η γέννηση της μικρής Ξένιας αποτέλεσε την πιο ευτυχισμένη στιγμή τους και φαίνεται πως η νέα τους ζωή ως οικογένεια έχει γεμίσει την καθημερινότητά τους με ακόμα περισσότερη αγάπη.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων