Ελλάδα

ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΣΙΑΣ ΚΟΣΙΩΝΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΣΤΗ ΜΕΘ

Την πρώτη της ανάρτηση μετά τη σοβαρή περιπέτεια υγείας που πέρασε τις προηγούμενες ημέρες και τη νοσηλεία της στην Εντατική, έκανε η Σία Κοσιώνη το πρωί της…

Την πρώτη της ανάρτηση μετά τη σοβαρή περιπέτεια υγείας που πέρασε τις προηγούμενες ημέρες και τη νοσηλεία της στην Εντατική, έκανε η Σία Κοσιώνη το πρωί της Κυριακής 1 Φεβρουαρίου.

Πιο συγκεκριμένα, η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια ανέβασε μια φωτογραφία, η οποία γράφει: «Ο Ιανουάριος ήταν μια δύσκολη χρονιά, αλλά τα καταφέραμε».

Η Σία Κοσιώνη συνεχίζει να αναρρώνει σε ιδιωτικό νοσοκομείο και μετράει πλέον αντίστροφα για να πάρει το εξιτήριο και να επιστρέψει στην καθημερινότητά της.

Θυμίζουμε πως η δημοσιογράφος, ένιωσε αδιαθεσία αλλά και προβλήματα στην αναπνοή της, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να παρουσιάσει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ, την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου. Η ίδια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν πως έχει προσβληθεί από πνευμονιόκοκκο και μάλιστα χρειάστηκε να νοσηλευτεί στην Εντατική.

Σούσουpο στον ΣΚΑΪ: Η Σία Κοσιώνη άδειασε το καμαρίνι της ήδη – Τι έκαναν οι συνεργάτες της

Σε κλίμα έντονης συγκίνησης εξελίσσεται η αποχώρηση της Σίας Κοσιώνη από τον ΣΚΑΪ, με τις τελευταίες της εμφανίσεις στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων να έχουν προκαλέσει συζητήσεις.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως σήμερα, Παρασκευή 8 Μαΐου, θα εμφανιστεί για τελευταία φορά στη συχνότητα του Φαλήρου, μετά από 20 χρόνια.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Αλέξανδρου Κατσαρίδη που προβλήθηκε στην εκπομπή Το Πρωινό, η παρουσιάστρια έχει ήδη αποχαιρετήσει τους συνεργάτες της, ενώ έχει μαζέψει τα προσωπικά της αντικείμενα από το κανάλι. Όπως αναφέρεται, το καμαρίνι της έχει σχεδόν αδειάσει, με λίγα μόνο βασικά αντικείμενα να παραμένουν για να εκφωνήσει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων σήμερα.

Προτεινόμενο ΆρθροΘρήνος στην Λέσβο: Το νοσοκομείο εξέδωσε ανακοίνωση για την 36χρονη γιατρό – Τι δήλωσαν για τα αίτια του θανάτου

Σία Κοσιώνη: Βαρύ το κλίμα στο κανάλι με την αποχώρησή της

Το κλίμα στο Φάληρο περιγράφεται ιδιαίτερα βαρύ, με συνεργάτες και δημοσιογράφους που είχαν πολυετή επαφή μαζί της να είναι εμφανώς συγκινημένοι. Αξίζει να σημειωθεί πως, πέρα απ’ το γεγονός ότι η Σία Κοσιώνη είχε ταυτιστεί με το κεντρικό δελτίο ΣΚΑΪ, ήταν και ιδιαίτερα αγαπητή στους συνεργάτες της.

Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος, η απόφαση να τερματίσουν τη συνεργασία τους, ανήκει στον ΣΚΑΪ, και την απέδωσε στα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης του δελτίου ειδήσεων τα τελευταία χρόνια, ωστόσο τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από τον σταθμό. Παράλληλα, έχουν ήδη ξεκινήσει σενάρια για την επόμενη επαγγελματική της κίνηση, με ορισμένες φήμες να τη φέρνουν σε συζητήσεις με το MEGA, με τον Γιώργο Λιάγκα να επικαλείται τη σχέση κουμπαριάς που έχει η Ντόρα Μπακογιάννη (πεθερά της Σίας Κοσιώνη) με τον ιδιοκτήτη του σταθμού, Βαγγέλη Μαρινάκη.

Θυμίζουμε πως στο χθεσινό δελτίο, ο Αλέξης Παπαχελάς αποχαιρέτησε δημόσια τη Σία Κοσιώνη λέγοντας «εις το επανιδείν», και πιάνοντάς τη απροετοίμαστη. Η αντίδραση της ήταν ψύχραιμη, αλλά εμφανώς φορτισμένη, απαντώντας λιτά: «Ούτως ή άλλως…». Το μεγάλο ερώτημα, βέβαια, αφορά το ποιος θα αναλάβει τη θέση της από τη Δευτέρα. Παρότι τα περισσότερα σενάρια ήθελαν τη Λένα Φλυτζάνη να είναι το πρόσωπο που θα περάσει στο καθημερινό κεντρικό δελτίο, τελικά φαίνεται πως η επιλογή του σταθμού είναι διαφορετική, τουλάχιστον για την παρούσα φάση.

Όπως μετέφερε η Έλενα Πολυκάρπου μέσα από την εκπομπή «Super Κατερίνα», το τιμόνι του δελτίου αναμένεται να περάσει στη Χριστίνα Βίδου. Πρόκειται για τη δημοσιογράφο που είχε αναλάβει ξανά καθήκοντα αντικαταστάτριας της Σίας Κοσιώνη σε προηγούμενη περίοδο απουσίας της, όταν εκείνη αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων