Η «βόμβα» που έριξε η Τίνα Μεσσαροπούλου στο Happy Day για το ενδεχόμενο η Σία Κοσιώνη να μην ανανεώσει το συμβόλαιό της με τον ΣΚΑΪ, φαίνεται πως έχει πολύ βαθιές ρίζες. Αν και η παρουσιάστρια αποτελεί τον «στυλοβάτη» της ενημέρωσης του σταθμού εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες, οι τελευταίοι μήνες ήταν γεμάτοι ένταση, με αποκορύφωμα ένα περιστατικό που άγγιξε τις πιο ευαίσθητες χορδές της οικογένειάς της.
Το ντοκιμαντέρ που προκάλεσε την «έκρηξη»
Σύμφωνα με πληροφορίες, καθοριστικό ρόλο στο «ψυχρό» κλίμα έπαιξε η πρόσφατη απόφαση του σταθμού να προβάλει ένα ντοκιμαντέρ του Αλέξη Παπαχελά σχετικά με τη δράση της «17 Νοέμβρη» και τον Δημήτρη Κουφοντίνα. Η επιλογή αυτή προκάλεσε την έντονη και δημόσια αντίδραση του συζύγου της παρουσιάστριας, Κώστα Μπακογιάννη.
Ο πρώην Δήμαρχος Αθηναίων εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στον ΣΚΑΪ, θεωρώντας αδιανόητο να δίνεται βήμα ή να προβάλλεται με αυτόν τον τρόπο ο δολοφόνος του πατέρα του, Παύλου Μπακογιάννη. Αυτή η δημόσια τοποθέτηση του συζύγου της Σίας Κοσιώνη δημιούργησε μια εξαιρετικά άβολη θέση για την ίδια τη δημοσιογράφο, η οποία βρέθηκε «ανάμεσα» στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις και στην ηθική στάση της οικογένειάς της απέναντι σε ένα θέμα που αποτελεί ανοιχτή πληγή.
Σύννεφα που δεν διαλύονται εύκολα
Όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή του Alpha, αυτή η φορά είναι διαφορετική από τις προηγούμενες κρίσεις. Η Σία Κοσιώνη φαίνεται να αισθάνεται πως η ταύτισή της με έναν σταθμό που προχώρησε σε μια τέτοια κίνηση, παρά τις προειδοποιήσεις και τις αντιδράσεις, κλονίζει την προσωπική της ακεραιότητα.
Η Τίνα Μεσσαροπούλου τόνισε πως η τελική απόφαση ανήκει στην ίδια τη δημοσιογράφο. Η Σία Κοσιώνη καλείται πλέον να ζυγίσει αν η επαγγελματική της στέγη εξακολουθεί να συμβαδίζει με τις αξίες της ή αν ήρθε η ώρα να κλείσει αυτό το μεγάλο κεφάλαιο, επιλέγοντας μια νέα πορεία που θα της προσφέρει τη σιγουριά και τον σεβασμό που αναζητά για την ίδια και την οικογένειά της.
Σούσουpο στον ΣΚΑΪ: Η Σία Κοσιώνη άδειασε το καμαρίνι της ήδη – Τι έκαναν οι συνεργάτες της
Σε κλίμα έντονης συγκίνησης εξελίσσεται η αποχώρηση της Σίας Κοσιώνη από τον ΣΚΑΪ, με τις τελευταίες της εμφανίσεις στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων να έχουν προκαλέσει συζητήσεις.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως σήμερα, Παρασκευή 8 Μαΐου, θα εμφανιστεί για τελευταία φορά στη συχνότητα του Φαλήρου, μετά από 20 χρόνια.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Αλέξανδρου Κατσαρίδη που προβλήθηκε στην εκπομπή Το Πρωινό, η παρουσιάστρια έχει ήδη αποχαιρετήσει τους συνεργάτες της, ενώ έχει μαζέψει τα προσωπικά της αντικείμενα από το κανάλι. Όπως αναφέρεται, το καμαρίνι της έχει σχεδόν αδειάσει, με λίγα μόνο βασικά αντικείμενα να παραμένουν για να εκφωνήσει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων σήμερα.
Σία Κοσιώνη: Βαρύ το κλίμα στο κανάλι με την αποχώρησή της
Το κλίμα στο Φάληρο περιγράφεται ιδιαίτερα βαρύ, με συνεργάτες και δημοσιογράφους που είχαν πολυετή επαφή μαζί της να είναι εμφανώς συγκινημένοι. Αξίζει να σημειωθεί πως, πέρα απ’ το γεγονός ότι η Σία Κοσιώνη είχε ταυτιστεί με το κεντρικό δελτίο ΣΚΑΪ, ήταν και ιδιαίτερα αγαπητή στους συνεργάτες της.
Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος, η απόφαση να τερματίσουν τη συνεργασία τους, ανήκει στον ΣΚΑΪ, και την απέδωσε στα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης του δελτίου ειδήσεων τα τελευταία χρόνια, ωστόσο τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από τον σταθμό. Παράλληλα, έχουν ήδη ξεκινήσει σενάρια για την επόμενη επαγγελματική της κίνηση, με ορισμένες φήμες να τη φέρνουν σε συζητήσεις με το MEGA, με τον Γιώργο Λιάγκα να επικαλείται τη σχέση κουμπαριάς που έχει η Ντόρα Μπακογιάννη (πεθερά της Σίας Κοσιώνη) με τον ιδιοκτήτη του σταθμού, Βαγγέλη Μαρινάκη.
Θυμίζουμε πως στο χθεσινό δελτίο, ο Αλέξης Παπαχελάς αποχαιρέτησε δημόσια τη Σία Κοσιώνη λέγοντας «εις το επανιδείν», και πιάνοντάς τη απροετοίμαστη. Η αντίδραση της ήταν ψύχραιμη, αλλά εμφανώς φορτισμένη, απαντώντας λιτά: «Ούτως ή άλλως…». Το μεγάλο ερώτημα, βέβαια, αφορά το ποιος θα αναλάβει τη θέση της από τη Δευτέρα. Παρότι τα περισσότερα σενάρια ήθελαν τη Λένα Φλυτζάνη να είναι το πρόσωπο που θα περάσει στο καθημερινό κεντρικό δελτίο, τελικά φαίνεται πως η επιλογή του σταθμού είναι διαφορετική, τουλάχιστον για την παρούσα φάση.
Όπως μετέφερε η Έλενα Πολυκάρπου μέσα από την εκπομπή «Super Κατερίνα», το τιμόνι του δελτίου αναμένεται να περάσει στη Χριστίνα Βίδου. Πρόκειται για τη δημοσιογράφο που είχε αναλάβει ξανά καθήκοντα αντικαταστάτριας της Σίας Κοσιώνη σε προηγούμενη περίοδο απουσίας της, όταν εκείνη αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας.
- Ανατροπή στο θρίλερ του Αιγίου: Τούμπα όλα με τον Ιταλό – Ποιου το DNA βρέθnκε στη μητέpα
- Εορτολόγιο 25 Ιουνίου: Ποιος γιορτάζει αύριο – Η Αγία που συγκλόνισε με το μαρτύριό της
- Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι: Η Ασπασία μετά τον χαμό του παιδιού της φυλακίζεται και δεν ξαναβλέπει το φως του ήλιου
- Σοκ στα Κουφονήσια: Πέθανε ξαφνικά μόλις 23 ετών κοπέλα – Κατάθεση δίνει ο σύντροφός της (βίντεο)