Ελλάδα

Βαρύ πένθος για τον Μανώλη – Νεκρός μόλις στα 24 του χρόνια

Θρήνος στην Κρήτη: Πέθανε στα 24 του χρόνια ο φοιτητής Βιολογίας και αθλητής Μανώλης Μαράκης Βαρύ κλίμα επικρατεί στο Ηράκλειο μετά την είδηση του θανάτου του…

Θρήνος στην Κρήτη: Πέθανε στα 24 του χρόνια ο φοιτητής Βιολογίας και αθλητής Μανώλης Μαράκης

Βαρύ κλίμα επικρατεί στο Ηράκλειο μετά την είδηση του θανάτου του Μανώλη Γ. Μαράκη, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 24 ετών, έπειτα από πολύμηνη μάχη με τον καρκίνο.

Ο 24χρονος ήταν φοιτητής του Τμήματος Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και παράλληλα δραστήριος αθλητής του Αθλητικού Σωματείου ΑμεΑ «Μεγαλόνησος». Η απώλειά του έχει προκαλέσει έντονη συγκίνηση στην τοπική κοινωνία, την πανεπιστημιακή κοινότητα αλλά και στον χώρο του αθλητισμού, όπου ήταν ιδιαίτερα αγαπητός.

Άνθρωποι από το περιβάλλον του κάνουν λόγο για έναν νέο με ξεχωριστό χαρακτήρα, που ξεχώριζε για το ήθος, την ευγένεια και την ψυχική του δύναμη, στοιχεία που τον συνόδευαν τόσο στην καθημερινότητά του όσο και στις αθλητικές του δραστηριότητες.

Η κηδεία του θα τελεστεί την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026, στις 14:00, στον Ιερό Ναό Αναστάσεως του Κυρίου, στο Νέο Κοιμητήριο Ηρακλείου, ενώ η σορός θα βρίσκεται στον ναό από τις 13:30 για τον τελευταίο αποχαιρετισμό.

Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε το Αθλητικό Σωματείο ΑμεΑ «Μεγαλόνησος», στο οποίο ο Μανώλης Μαράκης υπήρξε ενεργό και ιδιαίτερα αγαπητό μέλος. Το σωματείο εκφράζει τη βαθιά του θλίψη για την απώλεια ενός αθλητή που είχε διακριθεί στην κολύμβηση και στον στίβο, ενώ υπογραμμίζει ότι ξεχώριζε και για τον χαρακτήρα και την επιμονή του.

Η ανακοίνωση
«Η απώλειά του αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στις καρδιές μας. Θα τον θυμόμαστε πάντα για το χαμόγελό του, την επιμονή του στους αγώνες, καθώς και για τη ζεστασιά με την οποία περιέβαλλε όσους είχαν την τύχη να τον γνωρίσουν».

Το σωματείο απευθύνει επίσης θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του 24χρονου, εκφράζοντας ευχές για δύναμη στις δύσκολες στιγμές.

Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται:

«Με βαθιά θλίψη και οδύνη αποχαιρετάμε τον αγαπημένο μας αθλητή, Μανώλη Μαράκη.

Ο Μανώλης υπήρξε ένα ξεχωριστό μέλος της οικογένειας του Αθλητικού Σωματείου ΑμεΑ ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟΣ, με πολλές διακρίσεις στην κολύμβηση και στον στίβο, με ήθος και ευγένεια. Με την παρουσία του τίμησε το σωματείο μας και αποτέλεσε παράδειγμα για όλους μας.

Η απώλειά του αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στις καρδιές μας. Θα τον θυμόμαστε πάντα για το χαμόγελό του, την επιμονή του στους αγώνες, καθώς και για τη ζεστασιά με την οποία περιέβαλλε όσους είχαν την τύχη να τον γνωρίσουν.

Εκφράζουμε τα πιο ειλικρινή και θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια, στους συγγενείς και στους οικείους του. Ευχόμαστε δύναμη και κουράγιο σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.

Η μνήμη του θα παραμείνει ζωντανή στις καρδιές όλων μας».

«Πέθαvε στα 59 και βάλαμε μέσο για να…»: Σπαραγμoς για την Ευδοκία Ρουμελιώτη

Η Ευδοκία Ρουμελιώτη μίλησε για τις πιο έντονες στιγμές της ζωής της, αποκαλύπτοντας άγνωστες πτυχές και συναισθήματα που έχουν σημαδέψει την πορεία της.

Η ηθοποιός άνοιξε την καρδιά της στο «The 2Night Show» και συγκίνησε με τις αποκαλύψεις της για την απώλεια της μητέρας της, τη διαδικασία της δωρεάς οργάνων, την εμπειρία της με την υιοθεσία, αλλά και την προσωπική της ζωή.

Ο ξαφνικός χαμός της μητέρας της
Η Ευδοκία Ρουμελιώτη μίλησε ανοιχτά για τη βίαιη απώλεια της μητέρας της, η οποία έχασε τη ζωή της ξαφνικά, σε ηλικία μόλις 59 ετών.

«Κάνω ψυχοθεραπεία από τώρα για να γίνω μια καλή πεθερά. Έχω χάσει τους γονείς μου. Έχασα τη μητέρα μου ξαφνικά και πολύ βίαια – σκοτώθηκε από τη μία στιγμή στην άλλη. Από τότε λέω τι τυχερός άνθρωπος ήμουνα που της έλεγα την αγάπη μου κάθε μέρα και δεν άφησα ανοικτούς λογαριασμούς. Τίποτα δεν είναι δεδομένο, τίποτα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δυσκολίες με τη δωρεά οργάνων
Η ηθοποιός περιέγραψε με συγκίνηση την προσπάθεια που έκανε η οικογένειά της για να πραγματοποιηθεί η δωρεά οργάνων της μητέρας της, κάτι που αποδείχτηκε πολύ πιο δύσκολο απ’ όσο φανταζόταν.

«Δεν θέλω να πω ότι μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά, αλλά η μητέρα μου σκοτώθηκε, ήταν δωρήτρια οργάνων και βάλαμε μέσον για να της πάρουν τα όργανα.

Βλέπεις πώς το αντιμετώπισε η πολιτεία.

Τώρα τα αρχεία είναι κάπου χαμένα.

Να βρεθεί εντατική για να της πάρουν τα όργανα.

Μας είπαν από το νοσοκομείο τώρα “πού να το ψάχνετε και έχουν χαθεί τα αρχεία και είναι δύσκολη κατάσταση”.

Προτεινόμενο ΆρθροΘpήνος για Γιάννη Πουλόπουλο: Η σπαρακτική ανάρτησή του

Λέμε, σοβαρά τώρα;

Πρέπει να το δούνε.

Από την στιγμή που ο άλλος είναι εγκεφαλικά νεκρός και είναι δωρητής, πρέπει να γίνει αμέσως.

Είναι αδιανόητο.

Εμένα η μητέρα μου έσωσε και υπάρχει μέσα σε 7 ανθρώπους και πήραν τα όργανά της και λες, ρε παιδιά, δεν έπρεπε να παρακαλέσω για αυτό, εσείς έπρεπε να μου τα κάνετε εύκολα και μέσα στον πόνο του να χάνεις τον δικό σου άνθρωπο», τόνισε η Ευδοκία Ρουμελιώτη.

Η εμπειρία με την υιοθεσία
Στη συνέχεια, η γνωστή ηθοποιός μίλησε για την εμπειρία της με την προσπάθεια υιοθεσίας ενός παιδιού, η οποία τελικά δεν ολοκληρώθηκε, αλλά άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στην καρδιά της.

«Με αυτό το παιδί δεθήκαμε με έναν τρόπο που δεν το καταλάβαμε.

Ξέρουμε πού είναι το παιδί τώρα, αλλά δεν έχουμε επαφή.

Αν ήθελα θα είχα, αλλά δεν θα το άντεχα.

Το έχει μια κυρία.

Μαθαίνω ότι είναι καλά, αλλά δεν τον έχω δει…

Τώρα θα ήθελα ένα κορίτσι, αλλά δεν έρχεται.

Όμως είμαι αγορομάνα, γιατί κι αυτό το παιδάκι ήταν αγόρι».

Θα προσπαθούσε ξανά για υιοθεσία;
Η ίδια δεν έκρυψε πως πλέον αρχίζει να το σκέφτεται ξανά, χωρίς όμως να είναι σίγουρη αν θα είχε τη δύναμη να το επαναλάβει.

«Αν με ρωτούσες πριν από έναν χρόνο, θα σου έλεγα πως δεν υπάρχει περίπτωση.

Επειδή τώρα αυτό το πράγμα παίρνει μια θέση που πρέπει, ίσως να αρχίσω να το σκέφτομαι.

Επειδή ο Δημήτρης πέρασε δύσκολα με αυτό, δεν ξέρω αν το επιχειρούσα.

Αν ήμουν μόνη, δεν θα το συζητούσα», σημείωσε.

Η γνωριμία με τον Νικηφόρο και η πρόταση γάμου
Η Ευδοκία Ρουμελιώτη δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τον σύζυγό της, Νικηφόρο, τον οποίο γνώρισε σε μια στιγμή που ένιωσε σιγουριά πως με εκείνον θέλει να κάνει οικογένεια.

«Ο σύζυγός μου μου έκανε πρόταση γάμου την ώρα που τρώγαμε σουβλάκια στο σπίτι μας.

Ήταν τόσο ωραίο.

Όταν γνώρισα τον Νικηφόρο είπα ότι μαζί του θα κάνω παιδί.

Επένδυσα, ήταν επένδυση ο Νικηφόρος.

Η μητέρα μου μου είπε όταν αποφάσισα να τον παντρευτώ ότι “παντρεύεστε”», αποκάλυψε με χαμόγελο.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων