Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε νωρίς το πρωί της Πέμπτης (12/02) στον σταθμό «Σύνταγμα» του Μετρό, όπου άνθρωπος έπεσε στις ράγες.
Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα που μίλησε στο Newsbomb.gr, ο άτυχος άνδρας βρισκόταν στην αποβάθρα της κόκκινης γραμμής, κρατώντας μια βαλίτσα στο χέρι.
Για άγνωστη, μέχρι στιγμής, αιτία έπεσε στις γραμμές και δέκα δευτερόλεπτα αργότερα, ενώ επικρατούσε πανδαιμόνιο, ο συρμός του τρένου τον χτύπησε, με αποτέλεσμα τον ακαριαίο θάνατό του. Ο αυτόπτης μάρτυρας που μίλησε στο Newsbomb, τόνισε ότι δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο λιποθυμίας ή άλλης ξαφνικής αδιαθεσίας ως αποτέλεσμα της οποίας ο άτυχος άνδρας βρέθηκε στις γραμμές.
Το τραγικό συμβάν σημειώθηκε περίπου στις 07:35.
Στη Γραμμή 2 του Μετρό η κυκλοφορία προσωρινά διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη – Πανεπιστήμιο και Ακρόπολη – Ελληνικό.
Ο σταθμός «Σύνταγμα» για τη Γραμμή 2 είναι εκτός λειτουργίας και δεν υπάρχει ανταπόκριση με τη Γραμμή 3. Ο σταθμός «Σύνταγμα» για τη Γραμμή 3 είναι ανοιχτός, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.
- Θρήνος στην Λέσβο: Το νοσοκομείο εξέδωσε ανακοίνωση για την 36χρονη γιατρό – Τι δήλωσαν για τα αίτια του θανάτου
- Τα σαρώνει όλα ο Σαμαράς: Οι 4 γαλάζιοι που παίρνει στο κόμμα του από τη ΝΔ
- Βίντεο ντοκουμέντο από τα Χανιά: Η ανατριχιαστική στιγμή που ο δολοφόνος μετάφερει με τον βαν την σορό της Σταυρούλας
- Βόμβα στα «υπόγεια» της ΝΔ: Το κορυφαίο όνομα που θα βγει πρώτο σε σταυρούς κλέβει ο Σαμαράς από τον Μητσοτάκη!