Η Άννα Βίσση φέρεται να αποχωρεί από την «Panik Records», όπως σημειώθηκε στην εκπομπή «Buongiorno». H τραγουδίστρια θέλει να επιλέξει την αυτόνομη πορεία μέσω της εταιρείας «D&A Productions», την οποία έχει συνιδρύσει με την κουμπάρα της, Δήμητρα Κούστα.
Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος Χρήστος Λυσσέας στην εκπομπή του MEGA: «Η Άννα Βίσση έχει μπει σε μια διαδικασία να αλλάξει κάποια πράγματα στην καριέρα της, στην πορεία της.
Μετά από δέκα χρόνια επιτυχημένης πορείας στο “Hotel Ermou” πάει στο “Αθηνών Αρένα”, το οποίο αγόρασε ο εφοπλιστής Γιάννης Κούστας για να τη στεγάσει την επόμενη σεζόν. Παράλληλα, η Άννα Βίσση αποχωρεί και από τη δισκογραφική της εταιρεία. Αφήνει την Panik Records μετά από πολλά χρόνια και θέλει να κινηθεί από ό,τι καταλαβαίνουμε λίγο ανεξάρτητα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, δεν θα ενταχθεί σε κάποια άλλη δισκογραφική εταιρεία. Θα κινηθεί αυτόνομα και όπως μαθαίνουμε, μάλλον τα επόμενα τραγούδια της θα κυκλοφορήσουν από την “D&A Productions”, την εταιρεία με τη Δήμητρα Κούστα που έχει συνιδρύσει. Η εταιρεία αυτή έχει κυκλοφορήσει και τα δύο τελευταία της βίντεο κλιπ».
- Θρήνος στην Λέσβο: Το νοσοκομείο εξέδωσε ανακοίνωση για την 36χρονη γιατρό – Τι δήλωσαν για τα αίτια του θανάτου
- Τα σαρώνει όλα ο Σαμαράς: Οι 4 γαλάζιοι που παίρνει στο κόμμα του από τη ΝΔ
- Βίντεο ντοκουμέντο από τα Χανιά: Η ανατριχιαστική στιγμή που ο δολοφόνος μετάφερει με τον βαν την σορό της Σταυρούλας
- Βόμβα στα «υπόγεια» της ΝΔ: Το κορυφαίο όνομα που θα βγει πρώτο σε σταυρούς κλέβει ο Σαμαράς από τον Μητσοτάκη!