Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, στη Γραμμή 2 του Μετρό η κυκλοφορία προσωρινά διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη-Πανεπιστήμιο και Ακρόπολη-Ελληνικό, λόγω αυτοκτονίας ενός άνδρα στον σταθμό Σύνταγμα.
Ο σταθμός Σύνταγμα για τη Γραμμή 2 είναι εκτός λειτουργίας και δεν υπάρχει ανταπόκριση με τη Γραμμή 3.
Ο σταθμός Σύνταγμα για τη Γραμμή 3 είναι ανοιχτός.
Ειδήσεις σήμερα
- Θρήνος στην Λέσβο: Το νοσοκομείο εξέδωσε ανακοίνωση για την 36χρονη γιατρό – Τι δήλωσαν για τα αίτια του θανάτου
- Τα σαρώνει όλα ο Σαμαράς: Οι 4 γαλάζιοι που παίρνει στο κόμμα του από τη ΝΔ
- Βίντεο ντοκουμέντο από τα Χανιά: Η ανατριχιαστική στιγμή που ο δολοφόνος μετάφερει με τον βαν την σορό της Σταυρούλας
- Βόμβα στα «υπόγεια» της ΝΔ: Το κορυφαίο όνομα που θα βγει πρώτο σε σταυρούς κλέβει ο Σαμαράς από τον Μητσοτάκη!