Στην Ελλάδα διακομίζεται σήμερα, Τετάρτη, ο τρίτος τραυματίας του τροχαίου δυστυχήματος με τους επτά νεκρούς φιλάθλους του ΠΑΟΚ στη Ρουμανία, όπως επιβεβαίωσε σχετικά ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από την ελληνική πρεσβεία και όπως μετέδωσε το Mega, ο τραυματίας είναι σε σταθερή κατάσταση και οι γιατροί έδωσαν τη σχετική άδεια για την αεροδιακομιδή του στη Θεσσαλονίκη.
Ο τραυματίας παραμένει διασωληνωμένος και η μεταφορά θα γίνει υπό αυτή την προϋπόθεση, ώστε να μην καταπονηθεί.Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο Action24 επιβεβαίωσε τη σχετική πληροφορία, διευκρινίζοντας παράλληλα πως παραμένει σε διαρκή επικοινωνία με τους συγγενείς του τραυματία.
«Σήμερα θα γίνει η διακομιδή του, εγώ μιλάω συνέχεια με τον πατέρα του» είπε αρχικά.
«Εχθές το βράδυ οι γιατροί από τη Ρουμανία έδωσαν την άδεια να γίνει η μεταφορά, και εμείς σήμερα το πρωί τον παίρνουμε από το Τιμισοάρα και τον φέρνουμε στην Ελλάδα, όπου θα διακομιστεί στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου» συμπλήρωσε ο υπουργός Υγείας.
- Θρήνος στην Λέσβο: Το νοσοκομείο εξέδωσε ανακοίνωση για την 36χρονη γιατρό – Τι δήλωσαν για τα αίτια του θανάτου
- Τα σαρώνει όλα ο Σαμαράς: Οι 4 γαλάζιοι που παίρνει στο κόμμα του από τη ΝΔ
- Βίντεο ντοκουμέντο από τα Χανιά: Η ανατριχιαστική στιγμή που ο δολοφόνος μετάφερει με τον βαν την σορό της Σταυρούλας
- Βόμβα στα «υπόγεια» της ΝΔ: Το κορυφαίο όνομα που θα βγει πρώτο σε σταυρούς κλέβει ο Σαμαράς από τον Μητσοτάκη!