Ένταση επικράτησε στο «Ιπποκράτειο» νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης το μεσημέρι του Σαββάτου
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., μία 39χρονη Αλβανίδα απείλησε και εξύβρισε μία 30χρονη ιατρό, ενώ παράλληλα φώναζε διαταράσσοντας την λειτουργία του νοσοκομείου.
Αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Τούμπας – Τριανδρίας προχώρησαν στη σύλληψη της 39χρονης, όπως αναφέρει το thestival.
Ειδήσεις σήμερα
- Θρήνος στην Λέσβο: Το νοσοκομείο εξέδωσε ανακοίνωση για την 36χρονη γιατρό – Τι δήλωσαν για τα αίτια του θανάτου
- Τα σαρώνει όλα ο Σαμαράς: Οι 4 γαλάζιοι που παίρνει στο κόμμα του από τη ΝΔ
- Βίντεο ντοκουμέντο από τα Χανιά: Η ανατριχιαστική στιγμή που ο δολοφόνος μετάφερει με τον βαν την σορό της Σταυρούλας
- Βόμβα στα «υπόγεια» της ΝΔ: Το κορυφαίο όνομα που θα βγει πρώτο σε σταυρούς κλέβει ο Σαμαράς από τον Μητσοτάκη!