Επικίνδυνη κατάσταση προέκυψε το πρωί της Παρασκευής (30/01) στην ανατολική Θεσσαλονίκη, όταν φωτιά εκδηλώθηκε σε αστικό λεωφορείο. Το συμβάν συνέβη περίπου στις 10:40 στη συμβολή των οδών Κηφισίας και Μ. Ψελλού. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα έξι πυροσβέστες με τρία οχήματα για την κατάσβεση, σύμφωνα με το thestival.gr.
Η φωτιά ξεκίνησε από το πίσω μέρος του οχήματος, ενώ τα αίτια παραμένουν προς διερεύνηση. Ευτυχώς, όλοι οι επιβάτες κατάφεραν να αποβιβαστούν εγκαίρως, χωρίς να σημειωθεί κανένας τραυματισμός.
Ειδήσεις σήμερα
- Θρήνος στην Λέσβο: Το νοσοκομείο εξέδωσε ανακοίνωση για την 36χρονη γιατρό – Τι δήλωσαν για τα αίτια του θανάτου
- Τα σαρώνει όλα ο Σαμαράς: Οι 4 γαλάζιοι που παίρνει στο κόμμα του από τη ΝΔ
- Βίντεο ντοκουμέντο από τα Χανιά: Η ανατριχιαστική στιγμή που ο δολοφόνος μετάφερει με τον βαν την σορό της Σταυρούλας
- Βόμβα στα «υπόγεια» της ΝΔ: Το κορυφαίο όνομα που θα βγει πρώτο σε σταυρούς κλέβει ο Σαμαράς από τον Μητσοτάκη!