Η αγωνία στον Άγιο Δομίνικο έχει χτυπήσει «κόκκινο» και το αποψινό επεισόδιο του Survivor: Αθηναίοι vs Επαρχιώτες αναμένεται να καθορίσει το μέλλον πολλών παικτών στο παιχνίδι. Tο ενδιαφέρον των τηλεθεατών στρέφεται στο ποιος θα είναι ο πέμπτος παίκτης που θα συμπληρώσει την ήδη «καυτή» λίστα των υποψηφίων προς αποχώρηση.
Οι ισορροπίες είναι πιο λεπτές από ποτέ και οι στρατηγικές των δύο ομάδων βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, με την ηττημένη πλευρά του αποψινού αγώνα ασυλίας να καλείται να πάρει μια επώδυνη απόφαση που θα ταράξει τα νερά στην παραλία.
Το σκηνικό της αποχώρησης: Η πεντάδα που «ζεματάει»
Πριν περάσουμε στα φρέσκα σενάρια για τον αποψινό υποψήφιο, ας δούμε πώς έχει διαμορφωθεί μέχρι στιγμής το σκηνικό της αποχώρησης. Τέσσερις παίκτες βρίσκονται ήδη σε δεινή θέση, περιμένοντας να μάθουν ποιος θα είναι ο τελευταίος της παρέας που θα διεκδικήσει την παραμονή του στον Άγιο Δομίνικο. Η λίστα των υποψηφίων που έχουν βγει από τις προηγούμενες κάλπες περιλαμβάνει ονόματα-φωτιά:
Ο Νίκος Κάππος, που φαίνεται να πληρώνει το τίμημα των εσωτερικών συγκρούσεων.
Η Μαντίσα, η οποία δέχθηκε ισχυρό πλήγμα από τη στρατηγική των αντιπάλων.
Ο Αλέξανδρος Κούτροβικ, μια υποψηφιότητα που προκάλεσε αίσθηση και ανακάτεψε την τράπουλα.
Η Δήμητρα Λιάγγα, η οποία αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο της έντασης, όπως είδαμε και στο trailer.
Η αναζήτηση για τον παίκτη που θα συμπληρώσει την πεντάδα της φωτιάς οδηγεί σε δύο συγκεκριμένα ονόματα, ανάλογα με το ποια ομάδα θα αναγκαστεί να επισκεφθεί το Συμβούλιο του Νησιού μετά τη μάχη της δεύτερης ασυλίας.
Σενάριο Α: Ήττα των Αθηναίων και η υποψηφιότητα-βόμβα του Benzy
Όπως όλα δείχνουν, οι Αθηναίοι βρίσκονται σε μια εξαιρετικά δύσκολη καμπή. Παρά την πυγμή που επιδεικνύουν στον στίβο μάχης, οι εσωτερικές τους έριδες λειτουργούν ανασταλτικά. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως αν οι Αθηναίοι δεν καταφέρουν να πάρουν τη δεύτερη ασυλία της εβδομάδας, η κάλπη θα βγάλει ένα αποτέλεσμα που πολλοί ίσως δεν περίμεναν σε αυτή τη φάση.
Σε αυτή την περίπτωση, ο Benzy είναι το όνομα που θα βρεθεί αναγκαστικά στον τάκο. Παρά το γεγονός ότι είναι ένας παίκτης με έντονη προσωπικότητα και μαχητικότητα, φαίνεται πως η στρατηγική των υπόλοιπων Αθηναίων τον έχει στοχοποιήσει. Η υποψηφιότητα του Benzy θα θεωρηθεί μια κίνηση-ματ για να αποδυναμωθεί μια συγκεκριμένη πτέρυγα της ομάδας, δημιουργώντας ένα εκρηκτικό κλίμα στο Συμβούλιο, καθώς ο ίδιος δεν αναμένεται να δεχθεί την ψήφιση του χωρίς να δώσει σκληρές απαντήσεις.

Σενάριο Β: Η μεγάλη ανατροπή και ο Σταύρος Φλώρος
Τι γίνεται όμως αν έχουμε την απόλυτη ανατροπή; Στο Survivor τίποτα δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο μέχρι να πέσει ο τελευταίος στόχος. Αν οι Αθηναίοι καταφέρουν να «δαγκώσουν» και να κερδίσουν την ασυλία, στέλνοντας τους Επαρχιώτες στο Συμβούλιο, τότε τα δεδομένα αλλάζουν άρδην και το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στην αντίπαλη παραλία.
Οι Επαρχιώτες, παρά τη συνοχή τους, έχουν αρχίσει να εμφανίζουν τα πρώτα σημάδια κόπωσης και εσωτερικής «φαγούρας» μετά τις τελευταίες αλλαγές των ομάδων. Σε περίπτωση ήττας τους, οι διαρροές από τον Άγιο Δομίνικο αναφέρουν πως ο Σταύρος Φλώρος θα είναι αυτός που θα κληθεί να βγει στον τάκο. Ο Σταύρος, παρά την αγωνιστική του προσφορά, φαίνεται να έχει έρθει σε ρήξη με βασικά στελέχη της ομάδας του, και μια πιθανή υποψηφιότητά του θα αποτελέσει το μεγάλο «μπαμ» της εβδομάδας, καθώς πρόκειται για έναν από τους πιο δημοφιλείς παίκτες της επαρχίας.

Η ψυχολογία των παικτών πριν το κρίσιμο Συμβούλιο
Το κλίμα στην παραλία είναι βαρύ και η ένταση είναι διάχυτη παντού. Οι παίκτες γνωρίζουν πως ο 5ος υποψήφιος κλείνει τον κύκλο της εβδομάδας και η αγωνία για το ποιος θα αποχωρήσει τελικά κορυφώνεται. Ο Αλέξανδρος Κούτροβικ και η Δήμητρα Λιάγγα περιμένουν με αγωνία να δουν αν θα έχουν δίπλα τους τον Benzy ή κάποιον άλλον από την αντίπαλη ομάδα, ενώ ο Μιχάλης προσπαθεί απεγνωσμένα να σώσει ό,τι σώζεται από τη δική του συμμαχία.
Από την άλλη, οι Επαρχιώτες θέλουν τη νίκη για να παραμείνουν θεατές στις εξελίξεις των Αθηναίων και να μην αναγκαστούν να βγάλουν στη σέντρα τον Σταύρο Φλώρο. Η αυτοπεποίθησή τους είναι το δυνατό τους όπλο, αλλά η έπαρση μπορεί να αποβεί μοιραία στον τελικό στόχο. Το αποψινό Συμβούλιο του Νησιού αναμένεται να είναι ένα από τα πιο έντονα της σεζόν, με τις λεκτικές επιθέσεις και τις αποκαλύψεις να διαδέχονται η μία την άλλη.
Ποιος θα συμπληρώσει την πεντάδα;
Η μπίλια φαίνεται να γέρνει προς την πλευρά των Επαρχιωτών όσον αφορά τη νίκη στον στίβο μάχης, κάτι που φέρνει τον Benzy ολοένα και πιο κοντά στην υποψηφιότητα. Ωστόσο, η «πυγμή» των Αθηναίων μπορεί να κάνει το θαύμα της την τελευταία στιγμή και να στείλει τον Σταύρο Φλώρο στον τάκο.
Το σίγουρο είναι πως η λίστα των υποψηφίων (Νίκος Κάππος, Μαντίσα, Αλέξανδρος Κούτροβικ, Δήμητρα Λιάγγα) θα αποκτήσει απόψε έναν ακόμα δυνατό παίκτη, κάνοντας την τελική αναμέτρηση για την αποχώρηση μια πραγματική μάχη γιγάντων. Μείνετε συντονισμένοι, γιατί οι ανατροπές στον Άγιο Δομίνικο δεν σταματούν ποτέ!
Θάνατος 19χρονου σε λούνα παρκ στη Χαλκιδική – Νέα δίωξη στην Αναστασία Χαλκιά
Για ανθρωποκτονία από αμέλεια
Την άσκηση ποινικής δίωξης για ανθρωποκτονία από αμέλεια παρήγγειλε ο αντιεισαγγελέας Εφετών Θεσσαλονίκης κατά αιρετών και δημοτικών υπαλλήλων στην υπόθεση του δυστυχήματος στο λούνα παρκ της Χαλκιδικής, όπου τον Αύγουστο του 2024 έχασε τη ζωή του ένας 19χρονος.
Η δίωξη στρέφεται κατά επτά προσώπων κι ανάμεσά σε αυτά είναι η έκπτωτη δήμαρχος Κασσάνδρας Αναστασία Χαλκιά, δύο πρώην αντιδήμαρχοι και δύο δημοτικοί υπάλληλοι- προϊστάμενοι υπηρεσιών, όπως επίσης δύο μηχανικοί.
Τα συγκεκριμένα πρόσωπα είχαν μηνυθεί από τον πατέρα του 19χρονου. Η μήνυση (έγκληση) αφορούσε, μεταξύ άλλων, το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια, συνδεόμενο με πράξεις και παραλείψεις ως προς την εγκατάσταση, λειτουργία και ασφάλεια του λούνα – παρκ. Η συγκεκριμένη έγκληση είχε απορριφθεί από τον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Χαλκιδικής με το σκεπτικό ότι μεταξύ των διαπιστωθεισών πράξεων και παραλείψεων και του επελθόντος αποτελέσματος του θανάτου δεν υφίσταται αιτιώδης συνάφεια.
Διαφορετική άποψη όμως είχε ο αντεισαγγελέας Εφετών Θεσσαλονίκης που έκανε δεκτή (ως ουσιαστικά βάσιμη) την προσφυγή τού μηνυτή πατέρα κατά της προηγούμενης απορριπτικής απόφασης και με διάταξή του είχε παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας για να διαπιστωθεί εάν τα εγκαλούμενα πρόσωπα τέλεσαν το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια. Μετά το πέρας της έρευνας και την αξιολόγησης των ευρημάτων της, ο εισαγγελικός λειτουργός ζήτησε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Χαλκιδικής να απαγγελθεί κατηγορία για ανθρωποκτονία από αμέλεια, πράξη που διώκεται σε βαθμό πλημμελήματος.
Να σημειωθεί ότι τα περισσότερα από τα παραπάνω πρόσωπα έχουν παραπεμφθεί σε δίκη, με άλλη δικογραφία που αφορά το πλημμέλημα της παράβασης καθήκοντος (και κατά περίπτωση της απλής συνέργειας και ηθικής αυτουργίας στην πράξη αυτή), υπόθεση που έχει προσδιοριστεί να δικαστεί στο τέλος του έτους στο Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης (λόγω ειδικής δωσιδικίας στο πρόσωπο της δημάρχου και μίας αντιδημάρχου).
Για τον θάνατο του 19χρονου, το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Γιαννιτσών μετά από πολύμηνη δίκη καταδίκασε το περασμένο Σάββατο τέσσερα πρόσωπα σε ποινές που φτάνουν τα ισόβια. Συγκεκριμένα με την ποινή της ισόβιας κάθειρξης (και επιπλέον κάθειρξη 8 ετών) καταδικάστηκε ο ιδιοκτήτης του λούνα παρκ, σε κάθειρξη 9 ετών η σύζυγος του (ως συνδιαχειρίστρια της επιχείρησης), σε κάθειρξη 6 ετών ο χειριστής του μοιραίου παιχνιδιού (με την ονομασία «Crazy Dance») και σε κάθειρξη 13 ετών ο μηχανολόγος – μηχανικός, που είχε προσκομίσει πιστοποιητικά ελέγχου λειτουργίας του μηχανήματος.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ