Οι προφητείες του Αγίου Παϊσίου επανέρχονται στο προσκήνιο με φόντο τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, καθώς πολλοί πιστοί θεωρούν ότι ορισμένες αναφορές του συνδέονται με σύγχρονες γεωπολιτικές εντάσεις και πολεμικά γεγονότα
Οι προφητείες του Αγίου Παϊσίου εξακολουθούν να απασχολούν έντονα τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, ιδιαίτερα σε περιόδους γεωπολιτικής έντασης, καθώς αρκετοί θεωρούν ότι ορισμένες αναφορές του συνδέονται με σύγχρονες εξελίξεις.
Μία από τις πιο συζητημένες προφητείες αφορά τις δραματικές εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και τον πόλεμο στο Ισραήλ. Χαρακτηριστικά, ο Άγιος Παΐσιος φέρεται να είχε αναφέρει:
«Θα έρθει καιρός, που θα κατέβει το ρωσικό για να πηγαίνουν στους Εβραίους εκεί που θα γίνει πόλεμος. Θα είναι τακτικός στρατός. Απ’ αυτόν δεν θα πάθετε τίποτα. Αλλά από το ρέμπελο θα πάθετε πολλά. Αν περάσει από την Αυλώνα, χαρά στην Μακεδονία. Αν περάσει από την Μακεδονία, δηλαδή από την Εγνατία οδό, αλλοίμονο στην Μακεδονία. Θα γίνει μεγάλο κακό».
Σε άλλη αποστροφή του λόγου του, ο Άγιος Παΐσιος είχε πει: «Η Μέση Ανατολή θα γίνει γήπεδο πολέμων, στους οποίους θα λάβουν μέρος και οι Ρώσοι[…] Στην Κωνσταντινούπολη θα γίνει μεγάλος πόλεμος μεταξύ των Ρώσων και των Ευρωπαίων (ΝΑΤΟ) και θα χυθεί πολύ αίμα. Η Ελλάδα δεν θα έχει πρωτεύοντα ρόλο σε αυτόν τον πόλεμο, αλλά θα της δοθεί η Κωνσταντινούπολη, όχι γιατί μας ευλαβούνται οι Ρώσοι, αλλά γιατί δεν θα βρίσκουν άλλη καλύτερη λύση και θα καταλήξουν σ’ αυτή την συμφωνία με την Ελλάδα, μια και θα τους πιέζουν οι δύσκολες τότε περιστάσεις».
Παράλληλα, αποδίδεται στον Άγιο και η ακόλουθη αναφορά:
«θα οικονομήσει ο Θεός σ’ αυτό τον πόλεμο όλοι να γυρίσουν ηττημένοι. Ο ελληνικός στρατός θα είναι θεατής. Δεν θα γυρίσει κανένας νικητής. Γήπεδο θα είναι η Παλαιστίνη, τάφος η Νεκρά Θάλασσα. Αυτό θα είναι το πρώτο ημίχρονο, αλλά θα υπάρχει και δεύτερο ημίχρονο. (Ίσως με αυτά τα προφητικά λόγια ο Γέροντας Παϊσιος να θέλει να μας πει ότι ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος θα ξεκινήσει από τα μέρη της Συρίας και της Παλαιστίνης και μετά θα επεκταθεί και στην Μ. Ασία και την Κων/πολη).»
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο Άγιος Παΐσιος σημείωνε ακόμη ότι μετά από τέτοια γεγονότα η ανθρωπότητα θα οδηγηθεί σε βαθύ αδιέξοδο, οπότε οι άνθρωποι θα αναζητήσουν εκ νέου το Ευαγγέλιο και τις Γραφές. Όπως αποδίδεται στα λόγια του:
«Μετά τα γεγονότα αυτά ο άνθρωπος θα φθάσει σε αδιέξοδο και τότε όλοι θα ζητούν να μάθουν για το Ευαγγέλιο και τις Γραφές. Ο Χριστός θα λυπηθεί τον κόσμο και θα δείξει ένα σημείο για να πιστέψουν. Τότε θα ψάχνει κανείς να βρει άπιστο».
Οι συγκεκριμένες αναφορές επανέρχονται στο δημόσιο διάλογο κάθε φορά που η διεθνής αστάθεια εντείνεται, με πολλούς πιστούς να επιχειρούν να ερμηνεύσουν τα σημερινά γεγονότα υπό το πρίσμα των προφητικών λόγων που αποδίδονται στον Αγιορείτη Γέροντα.
Διπλή τραγωδία: Πέθανε και αυτός 33 ημέρες μετά την γυναίκα του – Δεν άντεξε
Συγκλονισμό και βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στον Βόλο μια ανείπωτη οικογενειακή τραγωδία.
Ένας άνδρας έχασε τη ζωή του μόλις 33 ημέρες μετά τον θάνατο της αγαπημένης του συζύγου, βυθίζοντας στο πένθος συγγενείς, φίλους και όσους τους γνώριζαν.

Σύμφωνα με το gegonota.news, ο συνταξιούχος φοροτεχνικός έφυγε από τη ζωή την Κυριακή 21 Ιουνίου, λίγες μόνο ώρες μετά το 40ήμερο μνημόσυνο της συζύγου του. Η γυναίκα του, συνταξιούχος της ΔΕΥΑΜΒ, είχε πεθάνει στις 19 Μαΐου σε ηλικία 61 ετών, έπειτα από γενναία μάχη με τη λευχαιμία.
Το μνημόσυνο τελέστηκε το πρωί της Κυριακής στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Βόλου, παρουσία συγγενών και φίλων που τίμησαν τη μνήμη της εκλιπούσας. Ωστόσο, λίγες ώρες αργότερα, η οικογένεια βρέθηκε αντιμέτωπη με ένα ακόμη τραγικό γεγονός, καθώς ο σύζυγός της αισθάνθηκε ξαφνική αδιαθεσία και κατέληξε το ίδιο βράδυ.

Η διπλή αυτή απώλεια έχει προκαλέσει έντονη συγκίνηση στην τοπική κοινωνία, καθώς το ζευγάρι ήταν ιδιαίτερα αγαπητό και γνωστό στην περιοχή. Πολλοί κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο που δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει τον χαμό της συντρόφου της ζωής του.
Η κηδεία του θα τελεστεί σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου, στις 18:00, στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Βόλου. Η οικογένεια, αντί στεφάνων, επιθυμεί όσοι το επιθυμούν να ενισχύσουν οικονομικά τον Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα», τιμώντας με αυτόν τον τρόπο τη μνήμη των δύο αγαπημένων ανθρώπων.

Η είδηση του θανάτου του σκόρπισε θλίψη σε ολόκληρη την τοπική κοινωνία, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που γνώριζαν το ζευγάρι και είχαν σταθεί στο πλευρό τους κατά τη διάρκεια της δύσκολης περιπέτειας με την υγεία της συζύγου. Συγγενείς, φίλοι και γνωστοί μιλούν για δύο ανθρώπους που ήταν αχώριστοι επί δεκαετίες, με κοινή πορεία ζωής και ισχυρούς δεσμούς αγάπης. Η μοίρα επεφύλασσε ένα τραγικό τέλος στην ιστορία τους, αφήνοντας πίσω βαθιά συγκίνηση και ένα δυσαναπλήρωτο κενό στους ανθρώπους που τους αγαπούσαν.