Δημόσιο

Θρήνος στο Μεσολόγγι: Η στιγμή που άνοιξαν το φέρετρο της Μαστροκώστα- Λύγισε ο Δέλλας, «Που πας αστέρι μου;» σπάραζε η μάνα της

Μέσα σε απόλυτη σιωπή, σπαρακτικούς λυγμούς και σκηνές που λύγισαν ακόμη και τους πιο δυνατούς, γράφτηκε στο Ευηνοχώρι Αιτωλοακαρνανίας ο τραγικός επίλογος της…

Μέσα σε απόλυτη σιωπή, σπαρακτικούς λυγμούς και σκηνές που λύγισαν ακόμη και τους πιο δυνατούς, γράφτηκε στο Ευηνοχώρι Αιτωλοακαρνανίας ο τραγικός επίλογος της ζωής της Γωγώs Μαστροκώστα. Λίγες ώρες μετά την εξόδιο ακολουθία στο Ελληνικό, η οικογένειά της συνόδευσε τη Γωγώ στην τελευταία της κατοικία, εκεί όπου θα αναπαύεται πλέον δίπλα στον πατέρα της.

Το μικρό κοιμητήριο στο Ευηνοχώρι βυθίστηκε στο πένθος από τη στιγμή που έφτασε η νεκρική πομπή. Ο ουρανός ήταν μουντός, οι συγγενείς κρατούσαν λευκά λουλούδια στα χέρια και γύρω από το φέρετρο επικρατούσε μία σιωπή που «βάραινε» την ατμόσφαιρα. Κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει πως η γυναίκα που για χρόνια πάλευε αθόρυβα και γενναία, έφτανε στο τελευταίο της ταξίδι.

Η στιγμή που άνοιξε το φέρετρο

Η στιγμή που άνοιξε για τελευταία φορά το φέρετρο ήταν αβάσταχτη.Η μητέρα της Γωγώς Μαστροκώστα κατέρρευσε μπροστά στο άψυχο σώμα της κόρης της και ξέσπασε σε σπαρακτικές κραυγές που πάγωσαν τους πάντες:«Πού πας αστέρι μου; Πού πας παιδί μου;» Η φωνή της έσκιζε τη σιωπή του κοιμητηρίου. Έπεφτε πάνω στο φέρετρο, χάιδευε το πρόσωπο της κόρης της και αρνιόταν να την αποχωριστεί. Συγγενείς και άνθρωποι της οικογένειας προσπαθούσαν να τη συγκρατήσουν, όμως εκείνη ξέφευγε ξανά, λυγίζοντας πάνω από τη Γωγώ σαν να ήθελε να την κρατήσει για λίγο ακόμη κοντά της. Οι εικόνες ήταν σκληρές. Άνθρωποι γύριζαν το βλέμμα τους για να κρύψουν τα δάκρυά τους, ενώ άλλοι ξέσπασαν ανοιχτά σε λυγμούς βλέποντας μία μάνα να αποχαιρετά με τόσο σπαρακτικό τρόπο το παιδί της.

Συντετριμμένος ο Τραϊανός Δέλλας

Δίπλα στο φέρετρο στεκόταν ο Τραϊανός Δέλλας, σκυφτός, με χαμένο βλέμμα και εμφανώς διαλυμένος από τον πόνο. Ο άνθρωπος που μοιράστηκε μαζί της μία ολόκληρη ζωή, που στάθηκε δίπλα της στις πιο δύσκολες στιγμές, έμοιαζε να καταρρέει βλέποντας το φέρετρο να κατεβαίνει στη γη. Άνθρωποι που βρέθηκαν εκεί περιγράφουν πως πολλές φορές χρειάστηκε να απομακρυνθεί για λίγα λεπτά, αδυνατώντας να συγκρατήσει τη συγκίνησή του. Το πρόσωπό του ήταν παγωμένο, ενώ η κόρη τους βρισκόταν συνεχώς κοντά του, μέσα σε ένα κλίμα απόλυτης συντριβής. Η ταφή της Γωγώς Μαστροκώστα δίπλα στον πατέρα της έκανε τη στιγμή ακόμη πιο σκληρή για την οικογένεια. Η εικόνα του φερέτρου να κατεβαίνει αργά στο χώμα, ανάμεσα σε λευκά λουλούδια και αναφιλητά, θα μείνει χαραγμένη για πάντα στη μνήμη όσων βρέθηκαν εκεί.

Οι σπαρακτικές στιγμές στην εξόδιο ακολουθία

Λίγες ώρες πριν από τη σκηνή που εκτυλίχθηκε στο Ευηνοχώρι, είχαν προηγηθεί εξίσου δραματικές στιγμές στην εξόδιο ακολουθία που πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος στο Ελληνικό. Από νωρίς το πρωί, ο ναός είχε γεμίσει στεφάνια, λευκά τριαντάφυλλα και ανθρώπους βουβούς από τη θλίψη. Φίλοι, συγγενείς, συνεργάτες αλλά και δεκάδες πρόσωπα από τον καλλιτεχνικό και αθλητικό χώρο έσπευσαν να αποχαιρετήσουν μία γυναίκα που όλοι περιέγραφαν ως μαχήτρια μέχρι το τέλος.

Όταν άνοιξε το φέρετρο μέσα στην εκκλησία, ακούστηκαν ξανά οι σπαρακτικές φωνές της μητέρας της: «Πού πας αστέρι μου;» Οι λυγμοί της αντήχησαν σε ολόκληρο τον ναό, προκαλώντας κύμα συγκίνησης. Άνθρωποι έκλαιγαν σιωπηλά, άλλοι αγκαλιάζονταν μεταξύ τους, ενώ αρκετοί δεν μπορούσαν καν να σηκώσουν το βλέμμα τους προς το φέρετρο.

Οι επικήδειοι που ράγισαν καρδιές

Η πιο συγκλονιστική στιγμή της εξοδίου ακολουθίας ήταν ο επικήδειος του Τραϊανού Δέλλα. Με τρεμάμενη φωνή και δάκρυα στα μάτια, αποχαιρέτησε τη γυναίκα της ζωής του με λόγια που ράγισαν καρδιές:««Άγγελέ μου, έτσι σε φώναζα παντού, αλλά εσύ ήσουν ο άγγελος και όχι εγώ, στο τελευταίο κύμα σε έχασα, ξεκουράσου αγάπη μου γιατί κουράστηκες πολύ,να είσαι σίγουρη ότι πάλι εσένα θα ερωτευόμουν.» Μέσα στον ναό επικράτησε απόλυτη σιωπή. Κανείς δεν μπορούσε να συγκρατήσει τη συγκίνησή του ακούγοντας τον άνθρωπο που τη συνόδευσε σε κάθε δύσκολη μάχη να την αποχαιρετά με τέτοιο πόνο.

Συγκλονιστική ήταν και η στιγμή που μίλησε η κόρη τους, Βικτώρια Δέλλα. Με τρεμάμενη φωνή και δάκρυα στα μάτια είπε: «Η μαμά μου έζησε τη ζωή της με χαμόγελο και περηφάνεια. Ήταν φτιαγμένη να αγαπά και να δίνει. Θέλω να τη θυμάστε όλοι έτσι δυνατή, χαμογελαστή και γεμάτη αγάπη.» Τα λόγια της διέλυσαν συναισθηματικά όσους βρίσκονταν μέσα στην εκκλησία. Η εικόνα ενός παιδιού να αποχαιρετά τη μητέρα του με τόσο σπαρακτικό τρόπο έκανε ακόμη πιο βαρύ το ήδη ασήκωτο κλίμα.

Το τελευταίο «αντίο»

Από το Ελληνικό μέχρι το Ευηνοχώρι, το τελευταίο «αντίο» στη Γωγώ Μαστροκώστα μετατράπηκε σε μία ημέρα αβάσταχτου πόνου. Κραυγές, δάκρυα, αγκαλιές και βλέμματα χαμένα μέσα στη θλίψη συνόδευσαν τη γυναίκα που έφυγε αφήνοντας πίσω της ένα τεράστιο κενό και μία οικογένεια διαλυμένη από τον πόνο

«Καλέ μου άγγελε»: Η Κέλλυ Κελεκίδου τραγουδά για τη Γωγώ και συγκινεί όλη την Ελλάδα

Μια από τις πιο φορτισμένες συναισθηματικά στιγμές της καριέρας της βιώνει η Κέλλυ Κελεκίδου, η οποία επέστρεψε δισκογραφικά με ένα τραγούδι – εξομολόγηση ψυχής. Το νέο της single με τίτλο «Καλέ μου άγγελε» δεν είναι απλώς μια νέα κυκλοφορία, αλλά ένα βαθιά προσωπικό μουσικό αντίο στη λατρεμένη της φίλη, Γωγώ Μαστροκώστα, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή, σκορπίζοντας θλίψη σε ολόκληρη τη showbiz.

Προτεινόμενο ΆρθροΘpήνος για Γιάννη Πουλόπουλο: Η σπαρακτική ανάρτησή του

Το κομμάτι, που ήδη έχει προκαλέσει ρίγη συγκίνησης στα social media, συνοδεύεται πλέον και από ένα ατμοσφαιρικό music video που κόβει την ανάσα. Η Κέλλυ Κελεκίδου, εμφανώς φορτισμένη, ερμηνεύει κάθε λέξη σαν να βγαίνει μέσα από την καρδιά της, κάνοντας ακόμα και τους πιο σκληρούς να λυγίσουν.

Η Γωγώ Μαστροκώστα άφησε την τελευταία της πνοή στις 25/5, ενώ δύο ημέρες αργότερα συγγενείς, φίλοι και αγαπημένα πρόσωπα βρέθηκαν στην κηδεία της για να της πουν το τελευταίο «αντίο». Ανάμεσά τους και η Κέλλυ Κελεκίδου, που στάθηκε συντετριμμένη δίπλα στο φέρετρο της φίλης της.

Το «Καλέ μου άγγελε» αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα τραγούδια του Γιώργου Μουκίδη και η νέα του εκτέλεση από την Κέλλυ Κελεκίδου φαίνεται πως άγγιξε το κοινό από το πρώτο κιόλας άκουσμα.

Το ρεφρέν του τραγουδιού είχε διαρρεύσει εδώ και περίπου τρεις εβδομάδες μέσα από τα social media και αμέσως χιλιάδες χρήστες άρχισαν να το μοιράζονται, να σχολιάζουν και να γράφουν πως «ανατρίχιασαν». Οι διαδικτυακές πλατφόρμες γέμισαν με μηνύματα συγκίνησης, ενώ πολλοί έκαναν λόγο για το πιο σπαρακτικό τραγούδι του φετινού καλοκαιριού.

Με τη χαρακτηριστική χροιά της και μια ερμηνεία γεμάτη πόνο, η τραγουδίστρια καταφέρνει να μεταφέρει όλη τη δύναμη της απώλειας, του αποχωρισμού αλλά και της αγάπης που δεν σβήνει ποτέ.

Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί και το music video του τραγουδιού, το οποίο γυρίστηκε στο Μεσολόγγι, μέσα σε ένα σκηνικό γεμάτο μελαγχολία, ηρεμία και έντονο συναίσθημα.

Οι εικόνες του βίντεο μοιάζουν σχεδόν κινηματογραφικές, με τη φύση, το φως και τη σιωπή να «δένουν» απόλυτα με τους στίχους. Το αποτέλεσμα είναι καθηλωτικό και πολλοί μιλούν ήδη για ένα από τα πιο δυνατά clips της χρονιάς.

Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Danny Ntarlas, ενώ το τραγούδι κυκλοφορεί από την Panik Platinum.

Παράλληλα, το «Καλέ μου άγγελε» αποτελεί τον προπομπό του νέου album που ετοιμάζει η Κέλλυ Κελεκίδου και, όπως φαίνεται, η τραγουδίστρια μπαίνει σε μια νέα, πιο ώριμη και βαθιά συναισθηματική φάση της καλλιτεχνικής της πορείας.

Ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων