Αύριο το πρωί αναμένεται να μεταφερθεί στις φυλακές Κορυδαλλού ο δολοφόνος του Νικήτα στην Κρήτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας θα τοποθετηθεί άμεσα σε κελί προστασίας, μακριά από τον γενικό πληθυσμό των φυλακών, καθώς οι αρχές εκτιμούν πως υπάρχει αυξημένος κίνδυνος έντασης ή ακόμη και επίθεσης σε βάρος του από άλλους κρατούμενους.

Στο ίδιο κελί αναμένεται να βρίσκονται ακόμη δύο ή τρεις κρατούμενοι που τελούν επίσης υπό καθεστώς προστασίας. Πρόκειται συνήθως για άτομα που έχουν απασχολήσει για σοβαρά αδικήματα ή έχουν εμπλακεί σε περιστατικά βίας μέσα στις φυλακές, με αποτέλεσμα να κρατούνται υπό ειδικές συνθήκες ασφαλείας.
Η μεταγωγή του θα πραγματοποιηθεί υπό αυστηρά μέτρα.
Πάγωσε το πλατό της εκπομπής: Έκανε την αποκάλυψη σoκ για τον 54xpovo ο Χρυσοχοΐδης
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής 8 Μαΐου καλεσμένος στην εκπομπή του ΣΚΑΪ, Αταίριαστοι και αναφέρθηκε στη σοκαριστική δολοφονία του 21χρονου Νικήτα στην Κρήτη, μια υπόθεση που εξακολουθεί να προκαλεί οργή και πολλά ερωτήματα γύρω από τους χειρισμούς των Αρχών πριν από το φονικό.
Όσα είπε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης για τη σοκαριστική υπόθεση στην Κρήτη
Ο υπουργός παραδέχθηκε πως ο 54χρονος δράστης θα έπρεπε να είχε κρατηθεί νωρίτερα, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Αυτός ο άνθρωπος έπρεπε να κρατηθεί όταν είδαν 1-2 φορές ότι μπορεί να κάνει κακό».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις καταγγελίες που είχαν προηγηθεί σε βάρος του 54χρονου, σημειώνοντας: «Υπήρχαν μια, δύο, τρεις καταγγελίες ότι επιχείρησε να κάνει κακό στο παιδί. Το αρμόδιο ΑΤ έστειλε στον εισαγγελέα αναφορά και ο εισαγγελέας διέταξε αυτά που έκρινε ή νόμιζε ότι έπρεπε να γίνουν. Η αστυνομία δεν μπορεί να συλλαμβάνει χωρίς εντολή εισαγγελέα».
Όταν ρωτήθηκε αν υπήρξε δυσαρμονία ανάμεσα στην Αστυνομία και τις εισαγγελικές Αρχές, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης απάντησε: «Δεν υπάρχει δυσαρμονία αλλά υπάρχει μια αντίληψη που οδηγείται από τον κώδικα ποινικής δικονομίας. Οι αστυνομικοί έστειλαν έγγραφο που περιγράφει πραγματικά γεγονότα. Την δεύτερη ή την τρίτη φορά ούτε καν τον είδαν τον καταγγελλόμενο και είπαν αφήστε τον ελεύθερο. Αν είχε την αντίληψη ότι θα έλυνε το πρόβλημα μόνος του, κάποτε θα το έκανε».
Παράλληλα, ο υπουργός εξέφρασε και την ανησυχία του για την εξάπλωση των όπλων στην Ευρώπη, λέγοντας πως υπάρχει φόβος για ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα στο μέλλον, ειδικά μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Την ίδια ώρα, συνεχίζουν να έρχονται στο φως νέα στοιχεία για τις καταγγελίες που είχαν γίνει τους προηγούμενους μήνες σε βάρος του 54χρονου. Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, τον Δεκέμβριο του 2024 ο 21χρονος Νικήτας είχε καταγγείλει πως ο 54χρονος, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του, βρέθηκε έξω από το σπίτι του και του επιτέθηκε με ξύλο, τραυματίζοντάς τον στα χέρια και στα πόδια, ενώ στη συνέχεια πυροβόλησε προς το μέρος του. Ειδησεογραφικός Ιστότοπος
Τότε, η αδερφή του 21χρονου αναγνώρισε τον 54χρονο, ακολούθησε η σύλληψή του και ενημερώθηκε ο αρμόδιος εισαγγελέας, ο οποίος τον παρέπεμψε σε κύρια ανάκριση, επιβάλλοντάς του περιοριστικούς όρους. Παρ’ όλα αυτά, μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος.
Μάλιστα, είχε πραγματοποιηθεί έρευνα στο σπίτι του με τη συνδρομή δικαστικού λειτουργού, χωρίς να βρεθεί κάτι επιβαρυντικό, ενώ είχαν ληφθεί και δείγματα για ίχνη πυρίτιδας. Παράλληλα, οι Αρχές του είχαν αφαιρέσει την κυνηγετική καραμπίνα που κατείχε νόμιμα.

Λίγους μήνες αργότερα, τον Μάρτιο του 2026, ο Νικήτας υπέβαλε νέα μήνυση εις βάρος του 54χρονου για παραβίαση δικαστικής απόφασης. Ο 54χρονος συνελήφθη ξανά, ωστόσο αφέθηκε και πάλι ελεύθερος μετά από προφορική εντολή εισαγγελέα.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το αστυνομικό τμήμα είχε ενημερώσει εγγράφως την Εισαγγελία Ηρακλείου για την παραβίαση των περιοριστικών όρων που είχαν επιβληθεί στον κατηγορούμενο. Οι όροι αυτοί προέβλεπαν απαγόρευση εξόδου από τη χώρα αλλά και απαγόρευση προσέγγισης ή επικοινωνίας με τον 21χρονο και την οικογένειά του σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων, μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης.
Συναγερμός τώρα στην Κρήτη: Έγινε το κακό «Πλημμύρα το αίμα και πάθαμε σοκ…» – Έντρομοι οι κάτοικοι
Μια 40χρονη γυναίκα, η οποία περπατούσε αμέριμνη σε κεντρικό δρόμο στην Κρήτη, βρέθηκε ξαφνικά στο κενό όταν υποχώρησε το οδόστρωμα και έπεσε μέσα σε μια βαθιά, κρυφή λακκούβα. Όπως αποκάλυψε η εκπομπή LiveNews σοκαριστικές εικόνες από το βαριά τραυματισμένο πόδι της γυναίκας αποτυπώνουν το μέγεθος της επικινδυνότητας του σημείου, το οποίο είχε μετατραπεί σε μια πραγματική παγίδα για τους περαστικούς.

Η περιγραφή της ίδιας της παθούσας για τα πρώτα λεπτά μετά το ατύχημα συγκλονίζει, καθώς η αιμορραγία ήταν ακατάσχετη και χρειάστηκε η άμεση επέμβαση των ανθρώπων που βρίσκονταν κοντά. Η γυναίκα ανέφερε χαρακτηριστικά: «’Πλημμύρα’ το αίμα και πάθαμε σοκ. Οι άνθρωποι με το που το ‘ανοίξανε’ το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να μου κόψουν λίγο την αιμορραγία και να με στείλουν κατευθείαν στο εφημερεύον νοσοκομείο». Η διακομιδή της στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου ήταν άμεση, όπου οι γιατροί προχώρησαν σε μια επίπονη διαδικασία, πραγματοποιώντας συνολικά 40 ράμματα για να κλείσουν το βαθύ σκίσιμο. Ωστόσο, η περιπέτειά της δεν τελείωσε εκεί, καθώς μία εβδομάδα αργότερα εμφάνισε σοβαρή επιπλοκή λόγω μόλυνσης, γεγονός που την ανάγκασε να επιστρέψει εσπευσμένα για νοσηλεία. Η ίδια εξήγησε την κατάστασή της λέγοντας: «Μπήκαμε τώρα μέσα, εισαγωγή μετά από μία βδομάδα με πυρετό και αναγκαστικά θα κάτσουμε εδώ πέρα να το καταπολεμήσουμε. Το τραύμα ήταν πολύ βαθύ. Έκαναν πάρα πολλά ράμματα».

Αντίδραση από τους ντόπιους για τον εγκληματικό δρόμο
Το συγκεκριμένο συμβάν προκάλεσε την έντονη αντίδραση των τοπικών επαγγελματιών, οι οποίοι μιλώντας στην εκπομπή «Live News» προχώρησαν σε σοβαρές καταγγελίες. Όπως υποστήριξαν, το ατύχημα αυτό ήταν προδιαγεγραμμένο, καθώς η «παγίδα θανάτου» καταμεσής του δρόμου άνοιγε όλο και περισσότερο με το πέρασμα του χρόνου. Χαρακτηριστικά ανέφεραν: «Έχει πέσει πολύς κόσμος. Ήταν μεγάλη λακκούβα και όσο περνούσε ο καιρός άνοιγε και άλλο». Η οπτική απάτη έκανε την κατάσταση ακόμη πιο επικίνδυνη, αφού εξωτερικά το πρόβλημα έμοιαζε με μια απλή, ακίνδυνη ρωγμή στην άσφαλτο, κρύβοντας από κάτω μια εκτεταμένη και βαθιά καθίζηση. Παρά τις συνεχείς οχλήσεις και τα αλλεπάλληλα αιτήματα προς τις δημοτικές υπηρεσίες για την αποκατάσταση της ζημιάς, δεν υπήρξε καμία ουσιαστική ανταπόκριση.
Η αγανάκτηση της 40χρονης είναι διάχυτη, καθώς, όπως διαπίστωσε, ο κίνδυνος παρέμεινε ενεργός ακόμα και μετά τον δικό της σοβαρό τραυματισμό: «Φωνάζανε οι καταστηματάρχες. Έχουν πέσει και πριν και μετά από μένα. Δηλαδή και μετά που έφυγα εγώ από το σημείο, έπεσαν και άλλοι. Και ενώ είχαν κάνει πολλά αιτήματα, είχαν ενημερώσει πολλές φορές τον δήμο, δεν πηγαίνανε. Πήγαν και το φτιάξανε και τώρα είναι κάπως ‘μπαλωμένο’ θα σας πω. Όχι φτιαγμένο». Πράγματι, η πρώτη απόπειρα αποκατάστασης από τα συνεργεία αποδείχθηκε εντελώς πρόχειρη, με αποτέλεσμα η τρύπα να ανοίξει ξανά μέσα σε λίγες ώρες.