Ακινητοποιημένη παραμένει από τις 19:33 στην περιοχή του Δομοκού η αμαξοστοιχία IC 57, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη–Αθήνα, λόγω τεχνικού προβλήματος.
Όπως γνωστοποίησε η Hellenic Train, στο σημείο έσπευσαν άμεσα δύο εφεδρικές μηχανές, προκειμένου να ρυμουλκήσουν το τρένο έως το Λειανοκλάδι. Εκεί θα πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση της μηχανής που παρουσίασε τη βλάβη, ώστε στη συνέχεια η αμαξοστοιχία να συνεχίσει κανονικά προς την Αθήνα.
Κατά τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της εταιρείας βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους περίπου 300 επιβάτες, παρέχοντας διαρκή ενημέρωση για την εξέλιξη του δρομολογίου.
Το περιστατικό αναμένεται να επηρεάσει και την αμαξοστοιχία IC 56 (Αθήνα–Θεσσαλονίκη), καθώς η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο τμήμα πραγματοποιείται σε μονή σιδηροδρομική γραμμή.
Η Hellenic Train διερευνά τα αίτια της τεχνικής βλάβης, ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση και αναμένεται να επανέλθει με νεότερη ενημέρωση.
Σε ό,τι αφορά τις αποζημιώσεις, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, προβλέπεται επιστροφή του 25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστερήσεις από 60 έως 119 λεπτά και 50% για καθυστερήσεις άνω των 120 λεπτών, με τη διαδικασία να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο αγοράς του εισιτηρίου.

Έκτακτo από Κυβέρνηση για αγρότες
Τα αιτήματα των αγροτών, ο ρόλος του Κ. Τσιάρα και το μήνυμα του πρωθυπουργού
Η κυβέρνηση επιχειρεί να ολοκληρώσει τις αγροτικές κινητοποιήσεις και να διαλυθούν τα μπλόκα πριν από τα Χριστούγεννα, θέτοντας χθες, Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου, ένα νέο πλαίσιο διαλόγου με τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους. Η πρωτοβουλία αυτή αφορά τα βασικά αιτήματα των παραγωγών, ενώ στόχος είναι να βρεθεί κοινός τόπος χωρίς να παραβιαστούν οι δημοσιονομικές δυνατότητες της χώρας και οι ευρωπαϊκές κανονιστικές απαιτήσεις.
Η κυβέρνηση, μέσω της αντιπροεδρίας και των υπουργείων Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης, κοστολόγησε τα αιτήματα των αγροτών και των κτηνοτρόφων, τα οποία σύμφωνα με υπολογισμούς φτάνουν τα 7 δισεκατομμύρια ευρώ και συνέταξε ένα πακέτο προτάσεων που συνδυάζει ικανοποίηση αιτημάτων και οικονομική βιωσιμότητα.
Μείωση της τιμής του αγροτικού ρεύματος από τα 9,2 λεπτά/κιλοβατώρα στα 7 λεπτά, όπως ζητούν οι αγρότες.
Αφορολόγητο πετρέλαιο στην αντλία.
Κάλυψη 100% των ζημιών μέσω του ΕΛΓΑ.
Μείωση του κόστους παραγωγής, ιδιαίτερα στα λιπάσματα και τα φυτοφάρμακα.
Πακέτο οικονομικής ενίσχυσης για απώλειες εισοδήματος μέσω ανακατανομής αδιάθετων κονδυλίων από το νέο πλαίσιο αγροτικών επιδοτήσεων.
Όπως σημειώνουν κυβερνητικές πηγές, πρόκειται για μέτρα εφαρμόσιμα, ενώ τονίζουν ότι ο στόχος είναι να βρεθεί κοινός τόπος μέσω ουσιαστικού διαλόγου και όχι να παρουσιαστούν απλώς… νούμερα.
Ο ρόλος του Κ. Τσιάρα και το μήνυμα του πρωθυπουργού
Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Κώστας Τσιάρας, ανέλαβε πλέον τις διαπραγματεύσεις με τους εκπροσώπους των αγροτών. Όπως δήλωσε, όσο νωρίτερα ξεκινήσει ο διάλογος, τόσο καλύτερα θα είναι για όλες τις πλευρές, ενώ τα ραντεβού με τον πρωθυπουργό θεωρούνται πλέον μη πιθανό να πραγματοποιηθούν, δεδομένου ότι οι αγρότες δεν έχουν απαντήσει ακόμη.
Στην ομιλία του στη Βουλή, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν αναμένεται να αναφερθεί στα μέτρα, καθώς αυτά τα χειρίζεται πλέον ο Κ. Τσιάρας. Αντίθετα, θα επικεντρωθεί στην αναδιάρθρωση της πρωτογενούς παραγωγής, επισημαίνοντας τη σημασία της εξυγίανσης του ΟΠΕΚΕΠΕ και τη μεταφορά του στην ΑΑΔΕ. Όπως αναφέρουν κυβερνητικές πηγές, ο πρωθυπουργός θεωρεί τη διαδικασία αυτή ως το πρώτο βήμα για τη σοβαρή μεταρρύθμιση του αγροτικού τομέα και την εκσυγχρόνιση του συστήματος επιδοτήσεων. Παρά την ευρεία υποστήριξη των πολιτών προς τις κινητοποιήσεις, με τελευταία έρευνα της Alco να δείχνει ότι το 78% θεωρεί τις αγροτικές διεκδικήσεις δικαιολογημένες, η κυβέρνηση ξεκαθαρίζει ότι δεν θα γίνει αποδεκτό το κλείσιμο δρόμων ή υποδομών.
Απεργία 17 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις
Πληροφορίες για απεργιακές κινητοποιήσεις αύριο, 17 Δεκεμβρίου, αναζητούν οι Έλληνες στις δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης, με την φράση «Απεργία 17 Δεκεμβρίου» να «τρεντάρει».
Στην πραγματικότητα όμως μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν προγραμματισμένες απεργιακές κινητοποιήσεις για αύριο, σε συνέχεια, τουλάχιστον, των σημερινών.
Αυτό το οποίο συμβαίνει είναι ότι οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της Αθήνας, έχουν ανακοινώσει στάση εργασίας για αύριο Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025, από τις 11:00 το πρωί έως τις 17:00 το απόγευμα.

Τη στάση εργασίας προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων ΟΑΣΑ προκειμένου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, να πραγματοποιηθεί Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση. Η ομαλή κίνηση των λεωφορείων αναμένεται να αποκατασταθεί στις 18:00 περίπου το απόγευμα.
Τα δρομολόγια στις περιαστικές γραμμές της ανατολικής και δυτικής Αττικής αναμένεται να πραγματοποιηθούν κανονικά, χωρίς καμία αλλαγή.
Επιπρόσθετα αύριο στις 06:00 το πρωί λήγει η απεργία της ΠΕΝΕΝ στα RO/RO.