Ο Τάσος Δούσης σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου βρέθηκε καλεσμένος στο πλατό του Super Κατερίνα και παραχώρησε μία σπάνια και αποκαλυπτική συνέντευξη στην Κατερίνα Καινούργιου. Ο έμπειρος δημοσιογράφος μεταξύ άλλων μίλησε για την πορεία του, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε τα πρώτα χρόνια στον χώρο, για το πώς έφτασε σήμερα να διατηρεί την επιτυχημένη ταξιδιωτική εκπομπή Εικόνες που προβάλλεται στο OPEN, για την σύζυγό του, αλλά και, μοιράστηκε τις δικές του εμπειρίες από τα ταξίδια που έχει κάνει ανά τον κόσμο.
Αρχικά, ο Τάσος Δούσης μιλώντας για το ξεκίνημά του στο χώρο της δημοσιογραφίας και για το πώς ξεκίνησαν οι Εικόνες, εξομολογήθηκε: «Είναι βέβαιο ότι δεν θα στοιχημάτιζε κανένας ότι θα έκανα αυτό που έκανα με τις Εικόνες. Ξεκίνησα ως δημοσιογράφος, ως ρεπόρτερ και μετά από πολεμικός ρεπόρτερ ξεκίνησα τις Εικόνες. Έχω πάρα πολλά περιοδικά, πολλά βιβλία, πολλούς τόμους. Οι Εικόνες ξεκίνησαν από εδώ από τον ALPHA, ήταν ένα στοίχημα. Τότε ήμασταν μία ομάδα ρεπόρτερ και κάναμε ταξίδια σε όλη την Ελλάδα. Ήμουν φανατικός των ταξιδιών από 17 χρονών. Ήμασταν σε ένα γραφείο με τον αρχισυντάκτη μου και τον διευθυντή μου και τους είπα ότι “αν εγώ κάνω μία ταξιδιωτική εκπομπή θα σκίσει”, έπεσαν κάτω από τα γέλια. Τους είπα θα βάλω εγώ τα έξοδα, θα πάρω τον camera man θα τον πληρώσω, θα κάνω ένα ταξίδι στην Αίγυπτο, θα κάνω μία εκπομπή και αν πετύχει πέτυχε. Παίχτηκε μετά τον Αυτιά, έκανε 14,5% θυμάμαι, τρομερά νούμερα για εκείνη την εποχή και το κανάλι και μετά ξεκίνησαν οι Εικόνες» τόνισε ο έμπειρος δημοσιογράφος και παρουσιαστής.
Σε ποιούς προορισμούς δεν έχει πάει ο Τάσος Δούσης;
Μιλώντας για τις χώρες που ο ίδιος δεν έχει επισκεφτεί μέχρι στιγμής, αποκάλυψε: «Θα πάω φέτος Αυστραλία, δεν έχω πάει. Ο προορισμός για εμένα που είναι ονειρικός και αν μπορούσα θα έμενα εκεί κιόλας, είναι η Βραζιλία, Ρίο ντε Τζανέιρο. Υπάρχουν μέρη εδώ στην Αθήνα που είναι πιο επικίνδυνα από την Βραζιλία. Αν μου έλεγε κάποιος που να πάω τώρα, θα του έλεγα να πάει πρώτα Βραζιλία, και μετά σε όλα τα υπόλοιπα. Αν πας στη Βραζιλία θα πάθεις σοκ με αυτό που θα δεις».
Σε άλλο σημείο, μιλώντας για τα όσα επιλέγει να προβάλλει μέσα από τις Εικόνες, ο Τάσος Δούσης ξεκαθαρίζει: «Οι Εικόνες, θα το πω όσο πιο απλά μπορώ, είναι ένα πρότζεκτ που δεν απευθύνεται μόνο σε αυτόν που θα πάει, εγώ θέλω να δίνω το όνειρο σε αυτόν που είναι στο σπίτι του και δεν θα πάει ποτέ, είτε επειδή είναι άρρωστος, είτε επειδή δεν μπορεί να πάει, είτε επειδή είναι μεγάλος. Είναι ένα όνειρο γι’ αυτόν που δεν μπορεί να ταξιδέψει. Θέλω να μεταφέρω την μαγεία μου μέσα στο σπίτι του, μετά πάμε σε αυτόν που θα ταξιδέψει, είναι άλλη ιστορία αυτό. Είναι μία όαση σε αυτή τη τοξικότητα που ζούμε» τονίζει ο ίδιος.
Ο Τάσος Δούσης απάντησε με ειλικρίνεια σχετικά με τον λόγο που η καθημερινή εκπομπή που ετοίμαζε και που είχε ακουστεί ευρέως στο τηλεοπτικό παρασκήνιο δεν πραγματοποιήθηκε, με τον ίδιο να λέει: «Μεγάλη ιστορία η καθημερινή εκπομπή. Ήταν μία εκπομπή που θα ήταν αντιδελτίο, είχαμε οργανώσει τα πάντα για να κάνω όλα μου τα ταξίδια το καλοκαίρι και να ξεκινούσα τον Οκτώβριο, δεν έγινε. Θα τα καταφέρω όμως να τα κάνω όλα».
Αναφερόμενος στους ιδανικούς προορισμούς που μπορεί να επισκεφτεί ένα ζευγάρι, τονίζει: «Ο ιδανικός προορισμός για ένα ζευγάρι που είναι ερωτευμένο είναι να πάει Ρώμη και Παρίσι για πρόταση γάμου. Αν είναι μήνα του μέλιτος πρέπει να πάνε Μαλδίβες που είναι όνειρο. Μαυρίκιο που είναι must προορισμός. Να πάνε σε μέρη που θα ζήσουν τον έρωτα και θα δουν και κάτι διαφορετικό. Αν μία οικογένεια με παιδιά θέλει να πάει ταξίδι θα πάει Βιετνάμ που είναι όνειρο, είναι από τα must ταξίδια, είναι οικογενειακός προορισμός. Η Καμπότση και το Λάο είναι πιο extreme προορισμοί, δεν είναι μόνο καλοκαιρινοί προορισμοί, έχει να κάνεις και δραστηριότητες».
Όταν ερωτήθηκε για τον πιο όμορφο προορισμό που έχει πάει, αλλά και τον πιο επικίνδυνο, εξομολογήθηκε: «Ο πιο όμορφος προορισμός με φύση είναι ο Αμαζόνιος από τη μεριά του Περού, είχα μείνει 3 μέρες στον Αμαζόνιο. Οι πιο επικίνδυνες χώρες για εμένα είναι οι χώρες της Αφρικής, όπως η Τανζανία, μπορεί να την πατήσεις πολύ άσχημα. Οι χώρες της Αφρικής στις πρωτεύουσες είναι πιο επικίνδυνα τα πράγματα. Με έχουν κλέψει και στα ξενοδοχεία και στον δρόμο. Υπάρχει ένας πολύ ωραίος τρόπος να σε κλέψουν μέσα από τη βαλίτσα σου στο ξενοδοχείο, στα άπλυτα για παράδειγμα, που το καταλαβαίνεις όταν φτάνεις στο σπίτι σου.
Στην Ινδία είναι η πιο επικίνδυνη χώρα από την άποψη ότι μπορείς να κολλήσεις κάποιο μικρόβιο. Είναι πολύ άσχημα τα πράγματα, μπορεί να την πατήσεις. Μπορεί να κολλήσεις ένα μικρόβιο και να το κουβαλάς για 10 χρόνια. Δεν τηρούνται βασικοί κανόνες ασφαλείας στην Ινδία. Δεν θα ξανά πήγαινα ποτέ στην Ινδία, ήταν πιο δύσκολο ταξίδι μου. Όταν πας για επαγγελματικούς λόγους αυτά τα αφήνεις πίσω σου. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για τα παιδιά στην Αφρική και στην Ινδία, είναι στο Α επίπεδο εκμετάλλευσης και βιασμών. Είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει. Σε στενοχωρεί αλλά το σκέφτεσαι όταν γυρνάς στην Ελλάδα γιατί εσύ πρέπει να κάνεις τη δουλειά σου εκεί».
Ο Τάσος Δούσης αποκάλυψε μάλιστα πού θα ήθελε να ζήσει αν δεν ζούσε στην Ελλάδα, λέγοντας: «Εάν εγώ δεν ζούσα στην Ελλάδα θα ήθελα να ζήσω στη Νίκαια της Γαλλίας, είναι από τα πιο όμορφα μέρη. Εκεί που έχει πάει η Ελλάδα, δεν είναι ακριβό με την έννοια να είναι απλησίαστο, είναι ένας προορισμός που υπάρχει αισθητική. Εδώ στην Ελλάδα χάνουμε την αισθητική μας, την ατμόσφαιρα, τον τρόπο που μιλάει ο κόσμος. Χάνεται η αισθητική μας και αυτό είναι πολύ άσχημο, έχει επιβληθεί ένας φασισμός του αντιαισθητικού». Στη συνέχεια, είπε:
«Πολλές πόλεις λάμπουν, το Τόκιο έχει τρομερό συνωστισμό, είναι πολύ όμορφη πόλη. Είναι χιλιάδες οι άνθρωποι που ζουν στο Τόκιο, τα σκυλιά δεν μπορούν να κυκλοφορούν με το λουράκι τους, είναι από τα λίγα μέρη στον κόσμο που κάθονται ένας ένας και τρώει στα εστιαρόρια. Είναι τρομερή η μοναξιά. Υπάρχουν ρομποτάκια σκυλάκια για να κάνουν συντροφιά στους ανθρώπους. Η Κίνα, ο κόσμος δεν το ξέρει, αλλά είναι 20 χρόνια μπροστά από τους υπόλοιπους. Με εξέπληξε. Οι άνθρωποι είναι αλλού, είναι τρομερή ασφάλεια, είναι σαν λαός μπροστά. Υπάρχει τρομερή εργατικότητα και τρομερή αστυνόμευση».
Ο Τάσος Δούσης μιλώντας εκ πείρας, τονίζει ότι δεν είναι ιδανικό οι νέοι γονείς να παίρνουν τα παιδιά τους που είναι κάτω των 2 ετών μαζί τους σε υπερατλαντικά ταξίδια. Συγκεκριμένα, ξεκαθαρίζει: «Όποιος με ρωτάει του λέω ότι αν έχει παιδάκι μικρό στο σπίτι του μέχρι 2 ετών ο προορισμός που πρέπει να πάει πρέπει να είναι 2 ώρες από το σπίτι του. Δεν ταξιδεύουμε με τα μικρά παιδιά υπερατλαντικά ταξίδια ή ακόμη και στο εξωτερικό. Οι εμπειρίες χτίζονται από 5 ετών και μετά».
Αναφερόμενος στη προσωπική του ζωή, ο ίδιος εξομολογείται: «Έχω ένα παιδί, είμαι παντρεμένος δεύτερη φορά, αλλά είμαι πολλά χρόνια με τον ίδιο άνθρωπο. Είναι χαμηλών τόνων, είναι δημοσιογράφος, είναι η Κατερίνα Δημοπούλου, είναι ο άνθρωπος που ξεπάγωσε την καρδιά μου. Είμαι από τη φύση μου πολύ σκληρός άνθρωπος και αυτός ο άνθρωπος κατάφερε να ξεπαγώσει την καρδιά μου. Έχω κάνει πιλότο με την γυναίκα μου, είχαμε πάει Λας Βέγκας. Το Λας Βέγκας είναι πάρα πολύ όμορφο, έχει πολλά να κάνεις. Αν δεις τις Εικόνες, θα δεις τι μπορεί να κάνεις. Πρώτα από όλα, αυτό που θέλω να ξέρει ο κόσμος, ένα ταξίδι αλλάζει όλο σου το σώμα, το ταξίδι στο αεροπλάνο αλλάζει τα πάντα. Πιο καλά να αφήσεις το παιδί εδώ, οι συνήθειες μας αλλάζουν ραγδαία όταν πάμε ένα ταξίδι. Κουράζεσαι στα ταξίδια γιατί δεν είσαι στο σπίτι σου».
«Πούλησα το αμάξι μου για να πάρω το χαρτί για το πρώτο μου περιοδικό»
Μιλώντας για την πορεία του και για τα όσα έχει χτίσει σήμερα, ο Τάσος Δούσης μιλά ανοιχτά για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, ενώ δεν παραλείπει να αναγνωρίσει τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από το έργο του: «Επιχειρηματικά έχουμε έναν όμιλο με 80 άτομα, έχουμε site, έχουμε διαφημιστική εταιρία, είμαστε πολύ καλά δόξα τω Θεώ. Είμαι επιχειρηματίας που όταν έρχεται η κρίση εκεί πατάω και κάνω την διαφορά. Πάνω στη κρίση άνοιξα το Youweekly και το Tv Serial. Το Youweekly ήταν πρώτο στην κυκλοφορία του από την πρώτη ημέρα μέχρι την ημέρα που έκλεισε. To έκλεισα επειδή άλλαξαν οι εποχές, απορρόφησα το προσωπικό και πήγα στην επόμενη φάση, στο site. Με ανέχονται οι συνεργάτες μου, στις επιχειρήσεις είναι οι άνθρωποι. Σε αυτούς οφείλω ό, τι έχω κάνει. Είμαι αυτοδημιούργητος, πούλησα το αμάξι μου για να πάρω το χαρτί για το πρώτο μου περιοδικό. Δεν σταματάω να κάνω όνειρα ποτέ, είμαι άνθρωπος που κάνει όνειρα για κάθε τι στη ζωή μου. Το όνειρό μου τώρα ήταν να κάνω μία εκπομπή διαφορετική από τις Εικόνες. Θέλω αυτή την κοινωνική μου ενασχόληση, την κοινωνική πένα μου που έχω στο Instagram και στο Facebook να την αποτυπώσω στην τηλεόραση και να βγάλω κάτι καινούργιο που να είναι επαναστατικό, και θα το κάνω».
Τέλος, αναφερόμενος στην τηλεόραση, ο ίδιος δεν μασάει τα λόγια του: «Η τηλεόραση είναι τοξική. Μία 3ωρη εκπομπή gossip για εμένα δεν είναι ψυχαγωγία. Δυστυχώς η τηλεόραση τα τελευταία χρόνια πουλάει και έχουν γυρίσει όλοι στο “μαυρίζει η ψυχή μας”. Γι΄ αυτό και οι Εικόνες είναι μία όαση στην τοξικότητα. Το πρότζεκτ Εικόνες είναι το πιο επιτυχημένο και κερδοφόρο πρότζεκτ που υπάρχει στην Ελλάδα. Παίζει 9 συνεχόμενα χρόνια και είναι χορηγικό, το κανάλι δεν βάζει χρήματα. Είναι μία εκπομπή που κάνει 0% και το Σαββατοκύριακο δίνει 10%. Είναι από τα πιο κερδοφόρα πρότζεκτ. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω κάτι και να μην πετύχει γιατί πάω με τις πιθανότητες που είναι κατά μου. Το επόμενο ταξίδι μου είναι Κροατία, μετά πάω Κορσική και Σαρδηνία, ήθελα πάρα πολλά χρόνια να το κάνω» αποκάλυψε ο ίδιος.
- EKTAKTO: ΚΑΡΑΜΠΟΛΑ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΗΦΙΣΟ
- Άση Μπήλιου: «Έρχεται κοσμογονία!» – Τα 4 ζώδια που θα δουν τη ζωή τους να αλλάζει ριζικά και το μεγάλο «κρίμα» για τους υπόλοιπους!
- Μαθεύτηκε όλη η αλήθεια για την 36χρονη Μάγδα που πέθανε 4 μέρες μετά τον τοκετό – Έσβησε μετά το πρώτο της παιδί
- Ούτε Ταύροι, ούτε Κριοί: Τεράστια ανατροπή στον αστρολογικό χάρτη – Αυτά τα 3 ζώδια θα περάσουν το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής τους